ealoken Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 hehe. modifisert litt El-vifte ogsånt i dag ja :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Har bare skrudd i hele dag jeg. fint med noen fridager :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Så øl og fjortisser, samt litt harry biler, gir en god 16. mai feiring? Ikke verst.. ;) Det er det som gjør livet verdt å leve ja, samt godt vær. Det er ingen ting som er som å kjøre hjem(sitte på selvsagt) lettere fyllesjuk, med en god følelse i magen og varm maisol i ryggen. Tror jeg skal bli full time råner resten av livet, ingen ting er som det. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Når det gjelder 17 mai må jeg nesten legge ut dette bildet, hehe Legg merke til bilen på broa, respekt for loven :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg