Gå til innhold

Hva ville dere gitt for en 242? trenger svar i SNAREST!!

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

hva ville dere gitt for en 242 78mod (rødbrun)

med "strøken" sort delskinn interiør,

*uten batteri*

b19a motorn (skulle vist starte..)

RUST i dørstokkene.. og ellers der det måtte være vanlig på 240..

stått parkert i 2-3 år..

192km på telleren

litt rust i dørken

Det jeg ser litt ulekt på er rusta i karrosseriet... dersom jeg kjøper denne kommer den til å få nytt understell, motor ++

men er karosseriet verdt mye, syns dere??

jeg måtte bestemme meg før 18 mai, dersom jeg skulle ha den..

han sa 5k for den, take it or leave it

her er bilder..

volvo24278mod.jpg

volvo24278mod5.jpg

volvo24278mod6.jpg

volvo24278mod3.jpg

volvo24278mod1.jpg

Volvo242side.jpg

Volvo3.jpg

Volvo2.jpg

volvo24278mod7.jpg

volvo24278mod4.jpg

volvo24278mod10.jpg

volvo24278mod11.jpg

volvo24278mod13.jpg

volvo24278mod14.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

5K syns jeg høres greit nok ut... det blir jo ikke flere av disse bila, den har jo ikke gått langt, og siden det er en 78 modell, har du i tillegg god tid før det blir veteran. 5ooo er nok en fornuftig pris, men vifter du med 4 foran nesa på'n så går det vel;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5K syns jeg høres greit nok ut... det blir jo ikke flere av disse bila, den har jo ikke gått langt, og siden det er en 78 modell, har du i tillegg god tid før det blir veteran. 5ooo er nok en fornuftig pris, men vifter du med 4 foran nesa på'n så går det vel;) Lykke til!

han sa 5k.. for det var det han ga for den når han kjøpte den.. har foresten gått i oslo..

jeg falt litt for interiøret.. men vil ikke la det lure meg meg til kjøp av den grunn..

Jeg har kjøpt 242s i bedre stand enn dender for 1500 kr.Men som kjent er jo priser varierende,maks 2500 er mitt råd.

jeg vil i grunn ha et karrosseri i litt bedre stand, ja...

er karrosseriarbeid jeg gruer meg litt til da jeg ikke kan sette bilen i garasje enda.. kunne låne garasjen til brodern men er jo bare for litt i gangen.. kunne liksom ikke stå flere ukerblah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hatt 2x242, 740, 360 og 244, så har jeg sett såpass mye av Volvo og de feil/rust/problemer som følger med eldre bruktbiler.

Så jeg ville neppe gitt mer enn rundt 2000 for en slik bil.

Det er såpass mye rust at du vil bruke maaaasse tid før den er "brukbar". Og omregnet i timer så vil det nok heller lønne seg økonomisk å heller jobbe timene, og kjøpe en bil som er i bra stand. Da får du sikkert en mer potent motor også.

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eieren sa at prisen var ikke prutbart.. jeg sa at jeg kunne hente bilen med en gang for 2500,- men det var ikke aktuelt..

såe da er jeg på utkikk etter en 242.. gjerne veteran/ ferdig ombygd 81-mod....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, interiøret var bra..

han skulle ha bilen selv vis jeg ikke kjøpte den.. han ville ikke bare selge interiøret.. bare hele bilen for 5k.. *ps. hadde 3500,- cash fremfor nesen hans når jeg så på bilen, men han bet ikke på.. :hvaskjera

han sa at han skulle vente noen år for så og fikse opp bilen ijenn.. men når den står 100-200meter fra havet så kan den fort forsvinne når man ser hva som er angrepet allerede.. !!!

har kanskje funnet en til Volvo 242 nå.. ;) men det er en 79mod...

Lenke til kommentar
Del på andre sider