poppet Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 hvor sitter sikringsboksen på en 96 mondeo? og vet noen hvilket nr det er på innsprøytningsrelèet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Sitter helt til høgre sett at du står foran motoren. Hvilke nummer innsprøytningsrelèet aner jeg ikke.. Last ned Haynes manualen, så finner du fort ut av det ;) Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Sitter helt til høgre sett at du står foran motoren. Hvilke nummer innsprøytningsrelèet aner jeg ikke.. Last ned Haynes manualen, så finner du fort ut av det ;) Ok. Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 det burde vel også stå i bruksanvisninga;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 det burde vel også stå i bruksanvisninga;) Det gjør det sikkert, grunnen er at jeg har en morfar på 90 år som har denne bilen, han har ingen kjøreseddel lenger, men kjører for det. Derfor skal vi få stoppet kjøringen ved at bilen hans ikke starter. Og derfor har jeg ike tid til å sjekke bruksanvisningen siden han ikke må merke at jeg har gjort noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GHIA99 Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Du kan jo prøve disse R8 Brown . . . . . . . . . . Fuel pump R11 Brown . . . . . ... . . . ECU power supply (petrol) Siter 99 Mondeo Ghia 2.0 Sedan 84 Granada 2.3L jubileum (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 hahah:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSimpson Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Eller bare ta ut sikringen på 3 Amp som sitter i boksen ved siden av batteriet (sikringen er lilla). Den går til motorstyringen, da starter den garantert ikke. Det sitter ikke noe rele til dysene....styres av ecu (motorstyring) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg