lekelars Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 var hos forhandler å bestilte meg GT frontfanger og orginale gt sideskjørt, men forhandleren fikk ikke tak i sideskjørt!? jeg har mest lyst på orginale.... noen som vet hvordan jeg får tak i det? uorginale er litt gambling, synes jeg, det er mye stygt ute å går... og det er ikke ett bra bilde å se når du skal bestille noe, så du er sikker på hva du får.. (tuning.no, og de der....) og de som så pene ut var svindyre... Orginale kostet 3000, men hva gjør jeg når de ikke får tak i? regner med forhandlene hører litt rundt hos hverandre også....)= noen som har noen tips? begynner å haste, får gt front og lagunaleppe snart, men ikke sideskjørt! :jail Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 om ikke forhandleren klarer å skaffe orginale skjørt, er vel huggeren neste alternativ Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Nye orginale P10 sideskjørt er ikke å oppdrive lenger. Du må enten skaffe uorginale, eller som nyhuser`n sier, håpe på en hugger. Den gode nyheten er at det er mange Sri som kjører rundt med disse orginalt, så du får bare "være på hugget" ;) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 redningen ble "race" sideskjørt til primera. (M3 style) Får håpe at "noen av produktene kan ha lang leveringstid" ikke betyr...*stønn* jaja..... siden GT fangeren har kommet allerede.... kan jo nesten ikke lakke før alt er kommet...ah.... Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Er ikke Nissan pliktig til å kunne levere deler i minst 10 år etter at bilen er ute av produksjon? Mente det jeg, mulig det er bare noe jeg mener :D Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Er ikke Nissan pliktig til å kunne levere deler i minst 10 år etter at bilen er ute av produksjon? Mente det jeg, mulig det er bare noe jeg mener :D fikk høre av noen med p10 at de ikke fikk tak i til den heller... hvis det er sånn, er det virkelig for dårlig! kjipt å ødelegge de, å ikke få tak i nye.. Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Du kan få støpe form av mine i glassfiber ;) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blank-File Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Er ikke Nissan pliktig til å kunne levere deler i minst 10 år etter at bilen er ute av produksjon? Mente det jeg, mulig det er bare noe jeg mener :D Bilen gikk ut i 96, nå er det 06, ringer det ei bjelle? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Nå har han som startet tråden en P11 da, og den kom i 96. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Thats right! Skjekk ut BSbildeler.no der e bestilte sideskjørta, fet side. billig oxo!! Har forresten lakkert intriøret nu! skjekk ut billinken min=):popcorn :thanks Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hvilke skjørt kjøpte du? Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Nå har han som startet tråden en P11 da, og den kom i 96. Jupp, dessuten fikk man ikke tak i sideskjørt til P10 når jeg hadde SRI'en heller. og det er noen år siden nå. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 kjøpte de som het "race". de andre va litt i overkant..... Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Thats right!Skjekk ut BSbildeler.no der e bestilte sideskjørta, fet side. billig oxo!! Har forresten lakkert intriøret nu! skjekk ut billinken min=):popcorn :thanks Gikk det lang tid fra du bestilte til du hadde varene? Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 ha ikke fått dem enda.........hehe.. kommer sikkert iløpet av en uke, ting som ikke er på lager tar lengre tid.... men de va kommet til norge i forrige uke, så de må være her snart. Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg