Stig78 Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Ok, da legger jeg meg flat :) Jeg har ikke kjørt uten frontfanger. Er meget mulig du har sett meg i Sandvika ja ;) Er en 2 dører ja, og hender man er ute og cruiser litt rundt der. Siter Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Du er ingen krakk, for det du sier er sant. Den eneste 22b her til lands ble stjålet fra en bilbutikk der den stod og ventet på en ny potensiell eier. Mener det skjedde natt til en søndag, og den ble funnet igjen, sammen med noen andre stjålne Imprezaer, samme kvelden om jeg ikke tar helt feil. Tyvene ble tatt mens de stod på hodet nedi motorrommet. Bilen hadde fått gjennomgå, det var gjort hærverk på den, men det lot seg fikses. Bilen er nå solgt, jeg vet desverre ikke hvor den holder til, men den er fortsatt i landet. :) Mener den var full i dritt på setene og med dashbordet og på interiøret også. Men nok offtopic nå. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Den 22b en tror jeg det er JapanImport som har... en kompis som bor rett ved en av fyrene fra JapanImport så denne bilen utafor huset idag eller no Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 var en repotasje i bilsport nr 23 fra 2004 om en norsk 22B! Der står det at hans var den eneste registrerte 22B i skandinavia..sikkert endret seg nå men..nå har jeg en post mer:) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 går også en "22b" i norge der ikke alt er helt på det rene? hehe Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg