MercFreak Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 bestiller dere på sida eller ringer dere bort? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 summitracing.com har jeg handla en del fra, ingen dårlige erfaringer med dem.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 LMS skrev: bestiller dere på sida eller ringer dere bort? det beste er alltid å ringe.. jeg ringer alltid når jeg skal kjøpe ting, sender gjerne epost om jeg lurer på noe og det er en stund til jeg skal kjøpe. blir veldig mye enklere å skippe epost om man skal kjøpe noe som koster mer enn telefonsamtalen og frakten. reiderracing tar bare imot henvendelser per. tlf. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tigerfish Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Veldig greit å bestille fra Summit Her er den du skal ha: DTL-912A411 VIKTIG: Det der med inndelinga av bakakselutveksling stemmer ikke på Volvo! Hos Summit ser man at det bare dukker opp et alternativ når man velger truetrac og Volvo. En del andre steder er det delt mellom 3.73:1 og lavere samt 3.54:1 og høyere. Alle 1030 og 1031 akslinger hører til 3.73 og lavere. (For de som allerede er dritings: 3.54:1 er høyere enn 3.73:1 når vi snakker om bakakselutveksling) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Tigerfish: summit har både 2.generasjon og 3. generasjon truetrac.... dvs. ikke den med bare to drev, men både den med 3 drev og den som ikke ligner de to andre overhodet.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 VCE skrev: Tigerfish: summit har både 2.generasjon og 3. generasjon truetrac.... dvs. ikke den med bare to drev, men både den med 3 drev og den som ikke ligner de to andre overhodet.... Ja folkens! Pass på å få den med 3 drev, den med 2 er mye svakere! High Preload skal dere også ha. <-3.54 er en FWD diff. 3.73-> er en RWD diff med høyere preload. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 noen som tør gjete hva utveksling jeg har på min aksling? kommer fra en 87 mod stasjonsvogn, hadde vel også 5 gir Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cryshTIC Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hei hå. Jeg trenger ny bakaksling på min 84.mod 240 stv! (B230 Forgasser turbo) D står en sperreaksling på nå som er dåli rett og slett.. Hvor kan jeg få tak i en slik? Hva er forskjellen på 1030 og 1031? Kan ingenting om dette, så dere må svare meg på en enkel måte:) Siter Heeej :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 LMS skrev: noen som tør gjete hva utveksling jeg har på min aksling? kommer fra en 87 mod stasjonsvogn, hadde vel også 5 gir sikkert 3.54:1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 LMS skrev: noen som tør gjete hva utveksling jeg har på min aksling? kommer fra en 87 mod stasjonsvogn, hadde vel også 5 gir fikk nå bekrefta at det var 4 trins kasse som satt i denna, og den klarte vist heller ikke 200 før den fikk ventilflyt :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg