Gå til innhold

differensial brems/sperre

Ranger emnet

Morgis

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bestiller dere på sida eller ringer dere bort?

det beste er alltid å ringe..

jeg ringer alltid når jeg skal kjøpe ting, sender gjerne epost om jeg lurer på noe og det er en stund til jeg skal kjøpe.

blir veldig mye enklere å skippe epost om man skal kjøpe noe som koster mer enn telefonsamtalen og frakten.

reiderracing tar bare imot henvendelser per. tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greit å bestille fra Summit

Her er den du skal ha:

DTL-912A411

VIKTIG: Det der med inndelinga av bakakselutveksling stemmer ikke på Volvo!

Hos Summit ser man at det bare dukker opp et alternativ når man velger truetrac og Volvo. En del andre steder er det delt mellom 3.73:1 og lavere samt 3.54:1 og høyere. Alle 1030 og 1031 akslinger hører til 3.73 og lavere.

(For de som allerede er dritings: 3.54:1 er høyere enn 3.73:1 når vi snakker om bakakselutveksling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfish: summit har både 2.generasjon og 3. generasjon truetrac.... dvs. ikke den med bare to drev, men både den med 3 drev og den som ikke ligner de to andre overhodet....

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfish: summit har både 2.generasjon og 3. generasjon truetrac.... dvs. ikke den med bare to drev, men både den med 3 drev og den som ikke ligner de to andre overhodet....

Ja folkens!

Pass på å få den med 3 drev, den med 2 er mye svakere!

High Preload skal dere også ha.

<-3.54 er en FWD diff.

3.73-> er en RWD diff med høyere preload.

Lenke til kommentar
Del på andre sider