eddy1337 Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Registerreima mi røyk så jeg trenger en ny strøken topp med strøkene ventiler osv. til 2.0l forgasser motor. -85 modell. Jeg trenger også fine dører til 2 dørs sierra( helst hvite ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth540 Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 har du 1600 motor i bilen din? Skal ikke ødelegge ventilene på en 2 liter motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddy1337 Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 har du 1600 motor i bilen din?Skal ikke ødelegge ventilene på en 2 liter motor har 2 liter motor, men hva kan bli ødelagt når registerreima ryker her da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 har 2 liter motor, men hva kan bli ødelagt når registerreima ryker her da? Ingen ting.. Sett på ny reim å kjør vidre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Hvurfor ikke bygge om til IS? Det er jo så enkelt Har gjort det på flere av fordene som jeg har hatt Har alt du trenger hvis det er av interesse happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg