Gå til innhold

17" vw felger selges 4x100

Ranger emnet

sInnzYk

Anbefalte innlegg

Er litt hypp på de felgene der ja, er det mulig å fjerne VW emblemet som sitter midt i? Og hvor mye kast er det i felgene? Sånn at man må ha ett halvt kilo med lodd for at de skal være i balanse? :)

Edit: Er det kameraet som gjør det slik at felgene ser kantkjørte ut allo over eller er de slik? Har du mulighet for å flekke noen bedre bilder der kanskje felgene er vasket? :cool:

[ ] 97 Seat Cordoba, 1,8 SXE auT.

The Spanish Fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er litt hypp på de felgene der ja, er det mulig å fjerne VW emblemet som sitter midt i? Og hvor mye kast er det i felgene? Sånn at man må ha ett halvt kilo med lodd for at de skal være i balanse? :)

vw merket, er jo bare kapsel, går sikkert ann a ta å pusse vekk.. og lakkere på nytt.

jeg er ikke sikker på hvor mye kast det er i dem. Har ikke hatt felgene av dekka. eneste jeg kan si er at jeg hadde ikke noe problem å kjøre med dem, det rister jo litt men ikke noe enormt.. skal heller ikke være så dyrt å få fiksa det.

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vw merket, er jo bare kapsel, går sikkert ann a ta å pusse vekk.. og lakkere på nytt.

jeg er ikke sikker på hvor mye kast det er i dem. Har ikke hatt felgene av dekka. eneste jeg kan si er at jeg hadde ikke noe problem å kjøre med dem, det rister jo litt men ikke noe enormt.. skal heller ikke være så dyrt å få fiksa det.

Skjønner skjønner. Er litt teit å kjøre med VW merke når jeg har en Seat :p Mitt problem er jo bare det at det finnes ingen som retter eller ordner felger med kast i her i nord. Så dette må gjøres i sør. Så det var derfor jeg lurte litt. Sjekk edit på forrige posten min også.

[ ] 97 Seat Cordoba, 1,8 SXE auT.

The Spanish Fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. Så de ble solgt ja? Jeg som ventet og ventet.. :(

det er ikke sikkert dem er solgt, sendte mail til han nå om at frakta blir dyrere enn forventet, se om han skal ha det selv om det blir dyrere..

legger inn svar i kveld om dem blir solgt eller ikke

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider