Gå til innhold

Problemer med Golf1 C

Ranger emnet

Ezbond

Anbefalte innlegg

Dette skal jeg jammen prøve jeg også. Føler med deg at bilen din går som en dass, det gjør nemmlig min også! Omtrendt det samme problemet som deg, funker greit til den er varm, så bynner den å fucke å stoppe og allt mulig dritt...

Jeg har også en helt ny 1b3 gasser jeg håper på å få montert snart så får jeg jo se om den funker no bedre..

Bjorn Lunas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kobla bort det reservoaret nå.. kan ikke si det hjalp mye.. Nå skal det sies at forgasser-instillingene mine er helt på jordet etter at jeg justerte de igår..

Skal se om jeg får skrudd litt mer på den i helga så ting går litt bedre..

Jeg slapp ijaffal å kvele bila helt når jeg fjerna reservoaret... så det hjalp jo litt :)

Espen

Hey, hvor fikk du den 1B3 gassern fra? jeg vil også ha en ny en.. rektignok til automatgear da ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søk på hotshop as, høggern eller krogslund, du finner nok en av stedene ;)

"bakfyringa" ( tomgang) kan komme av for høy varmeverdi ( eks. NGK BP5ES er for varm, BP6ES er fin). Dette er noe jeg kom på da jeg skulle kjøpe tennplugger til min i dag ( eh, i går mener jeg).

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fjernet reservoaret.. Bilen går jo kongelig :)

Problemet er bare det at pluggene blir dekket i sot.. tror jeg gikk for en ganske tykk blanding.. mye bensin..:P Driver å kjører nå for å kontrollere bensinforbruket..

Alle feila jeg har med at bilen stopper osv har opphørt.. ;) Bomfyring også.

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, nå er jeg lei av at bilen er så bugga hele tiden så jeg har starta total-renovering:

Toppakning, innsugs-pakning, regreim, drivreim, oljeskift, kjøleveske-skift

Det blir også evnt: Plansliping av topp-blokka med mulig etterfølgende ventil-"rehab"..

Vi får se om det duger :)

Driver å ser på ekstra bil forresten.. en Opel Vectra 97 1.8l 16v :P Tysker det også :P

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider