Gå til innhold

En stk Golf 2 og en shitload med deler selges!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du en 90 fremfanger løst til en ok pris?

Er det kulesperre på den kassen, eller er det hjemmemekka med sveiseapparatet? ca pris?

selger bare 90 fangerne samla. Har ikke peiling på diff sperrer, men regner med at det er "kulesperre", siden karen hadde ett produsent navn på sperra (som jeg ikke fikk med meg)

brb

Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på!

-83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet)

-84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak)

-83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist den sperrer på 100% så er det uaktuelt uansett.. Hvordan skal det gå ann og kjøre med 100% sperre på normale veier og normalt generelt?

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist den sperrer på 100% så er det uaktuelt uansett.. Hvordan skal det gå ann og kjøre med 100% sperre på normale veier og normalt generelt?

har kjørt den jeg, bilen er ganske hissig på å gå rett fram, men er da høyst kjørbar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2000 for kun bil ?

med 90 fangerne og stashet som er på bilen er den nok verdt litt mer enn 500 over vrakpant ;) om vi sier 4000 så kanskje vi er enige? eller har du ett annet forslag? ;)

(ja, vi kan diskutere prisen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjørt den jeg, bilen er ganske hissig på å gå rett fram, men er da høyst kjørbar?

Hadde den sperret på 100% mener jeg på at ved fult gasspådrag vil den trekke, siden den trekker like mye på begge hjulene vist man mister grep.

I rundkjøringer er det feks, slitsomt med 100%..

30% er mer enn nokk til normal kjøring / litt banekjøring.

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den sperret på 100% mener jeg på at ved fult gasspådrag vil den trekke, siden den trekker like mye på begge hjulene vist man mister grep.

I rundkjøringer er det feks, slitsomt med 100%..

30% er mer enn nokk til normal kjøring / litt banekjøring.

Blir lakt ut bilder av resten av delene i dag, skal endelig få henta dem i dag.. (håper jeg) han jeg skal hente alt hos er utrolig treig.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han jeg skal hente delene hos er av den utrolig trege sorten, det er sånn njaaa, det passer bedre i morgen! hehe.. håper han snart får dratt ut fingeren, men er 100% sikker på at jeg har delene ila uka.. så jeg slenger dem ut her så fort jeg har dem..

Kan ikke gi noen pris på de 90 fangerne jeg skal hente før jeg har sett standen på dem.. men dersom dem er strøkne og har blinkers (som jeg blei lovet) skal jeg ha 1300 for dem..

Har alt svar dr_bass angående bilen på PM, men for å informere så er bilen bet årsavgift på og er i fin kjørbar stand, blir brukt nå og da.. når den skal inn på eu er jeg usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider