Gå til innhold

bigass dodge ram, Stereo integrity, hifonics XX osv

Ranger emnet

grubbel

Anbefalte innlegg

går for enten 25 eller 30mm divinycell på de rette seksjonene av kassa ser det ut som

tror selve brønnene er sterke nok da det vel er nærmere 6 enn 5 lag og det er mye kurver.

ferdig tørka

DSC00418.sized.jpg

tapen fulgte fint med opp og brønnen på bilen var ikke klissete eller sølete

DSC00419.sized.jpg

DSC00420.sized.jpg

fjerne tape

DSC00421.sized.jpg

tada!

DSC00422.sized.jpg

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 5 weeks later...

hmm pussa og herja og tenkt litt mere på kassa, har også ventet evig på divinycellen... ser ut som jeg går for 22 eller 25mm mdf forsterket med glassfiber og polyester på midtseksjonen av kassa med glassfiber/mdf topp.

ellers har ampene kommet.. TUNGE! upåklagelig pakket var de også og ingen hadde så mye som en skramme

DSC00450.sized.jpg

fått headunit og bluetooth adapter, ipod, ryggekamera osv

DSC00451.sized.jpg

mange mange mange meter 0/1 gauge og koblingsbox og ett sett 300A anl og holder og litt diverse koblingsstuff, snakk om å bli ranet...

DSC00452.sized.jpg

dynamat extreme for hele bilen... TUNG

DSC00453.sized.jpg

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

er med på testekveld jeg, litt avhengig av hvordan banebil jeg kjøper kan jeg evnt kjøpe mere stereostuff og amper og ;)

til hc_tk det er groupbuy på mags nå.. vurderer virkelig 2 til og 1 colossus til. si i fra om du også skal slenge deg på

en annen tanke er 2stk XX-hercs brokobla hver i 0.5 til totalt 1 ohm og ha 4stk Si D12 på dette. men mulig at 1 colossus til hver 2stk mag er enklere..

garasje og varme har ikke helt vært prioritert, jobbet både fredag og lørdag kveld så vært lite tid. har sittet å fundert litt mere på endelig kasse layout og hvordan jeg evnt kan implementere 2stk subber senere om ønskelig.

annen mulighet er 4stk mags på 1stk goliath, men den er jo "bare" 5kw i 1 ohm, så da er jo 2stk colossus på 3.2KW hver "bedre", tyske bladet benket jo den til 3476w rms.. så er i allefall ikke overrated ;)

sidenotis er at jeg har funnet igjen kamera mitt og det blir bedre bilder fremover. pusset litt på bunndelen i stad og vurderer enda ett lag eller 2 til så jeg kan ha 2 subber til på samme bunnplate ;)

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annen mulighet er 4stk mags på 1stk goliath, men den er jo "bare" 5kw i 1 ohm, så da er jo 2stk colossus på 3.2KW hver "bedre", tyske bladet benket jo den til 3476w rms.. så er i allefall ikke overrated ;)

Forskjellen på Colossus og Goliath er håpløs liten i forhold til prisforskjellen.

3566 W RMS i 2 Ohm mot 4446 W RMS i 1 Ohm (1/2 Maxximus).

Men nå vet ikke jeg om de klarte å gi Maxximus'en nok strøm da de målte den...

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for innspillet beemzerZ1 :)

liten vits i goliath da når den koster 2X av colossusen og jeg får vesentlig mindre effekt.

3566w rms i 2 ohm ja, greie tall det, og vogna har jo lite kraftverk så bør jo ikke skorte på strømmen.

vi får se hva jeg gir meg selv i julegave ;) burde vel få greie DB tall selv med alle i lukka kasse.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider