zckumling Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 I forbindelse med at jeg går over hele vakuum anlegget for å sjekke for falskluft så lurer jeg på følgende... Hva er denne til? Jeg skrudde på den for en tid tilbake siden, uten å vite hva den er til... :P Her står tappen åpen, og jeg kan ikke se noen løse slanger liggende.. Burde jeg tette den? dette er en 1.8 liters JH-motor.. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 det første bildet er så ukklart att jeg ikke ser noe, men på det nederste ville jeg ha blendet den tappen ja, sden den suger falsk luft etter bensinfordeleren Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg