SpeedWell Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Skulle gjerne hatt tak i G60 Skjermbreddere og kanalskjørt kjapt som f... Noen som har noe brukt, om de har vært slipt og lakkert gjør ikke noe, så lenge det er gjort SKIKKELIG. Vet NBS har, men vil bare forsøke her før jeg bestiller derfra. (Vet denne burde være under Ønskes kjøpt, men det er vel flere Golf 2 folk her) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Har skjørta, men ikke hjulbuene.. Bildet svarer for resten Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Au... hva skal du ha for de? Har du evt. mer som er tøft og helt? Send meg en PM. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Har solgt det jeg ikke har bruk for selv.. Skjørta er vel ikke mye å ha uten breddere, men kom med et bud da... hvor bor du? Koster jo en liten hundrings og sende det og sikkert.. Di ligger bare og tar plass egentlig da.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Di var ikke så hele som jeg trodde nei :mad: Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 og mangler ene lokket over jekkfestet.. Men for all del, du skal få kjøpe di.. Egner seg kanskje best til et golf 1 prosjekt... Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Da er det ikke aktuelt. Andre som har??? Fortvilt jeg nå, skjermbredderne kommer på Mandag. Dog bare vanlig GTI breddere. Så da spørs det, må jeg bestille komplett G60 sett fra NBS? Noen som vet hvor stor forskjell det er på G60 og GTI forresten? (Ref: annen tråd jeg opprettet) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Det er ganske stor forskjell på g60 hjulbuelister og gti hjulbulister.. G60 listene er bredere, og går liksom i ett med skjørtene. Så det blir ikke pent med skjørter fra G60 til Gti hjulbuelister.. da måtte du plaste noe, eller mekke noe for å få overgangen mellom skjørtene og hjulbuelisten til å bli bra.. Bilde med G60 breddere.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Samme bilen før jeg satte på G60 breddere.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Ehm, noen som vil ha GTI plast? 400kr for 4 nye, ikke originale. "g60 og gti har samme sideskjørt, einaste froskjellen er selve hjulbuelistene......." -Mail fra en kompis som jobber på Møller Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Originally posted by SpeedWell Ehm, noen som vil ha GTI plast? 400kr for 4 nye, ikke originale. "g60 og gti har samme sideskjørt, einaste froskjellen er selve hjulbuelistene......." -Mail fra en kompis som jobber på Møller samme sideskjørt nei...??? er da vel ikke det...? vanlig GTI har vel knapt sideskjørter....? Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Originally posted by SpeedWell Ehm, noen som vil ha GTI plast? 400kr for 4 nye, ikke originale. "g60 og gti har samme sideskjørt, einaste froskjellen er selve hjulbuelistene......." -Mail fra en kompis som jobber på Møller Han tenker sikkert på den typen som sitter på 90 modellene. Den er helt lik G60 bredding bare at hjulbuene foran er litt breiere på G60. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Jeg selger mine G60 breddere og sideskjørt om bilen ikke skal fikses opp.. Dette vet jeg ikke enda.. haster det?? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Jeg har sveist igjen listehullene og de stygge og feite 88 GL listene skal bort. Det var opp til 1986 breddere som er bestilt. 90 modell breddere er vel beregnet for lister? Jonte, ja det haster litt! Bilen skal til lakkering innen 14 dager om jeg rekker det. Og alt i plast skal lakkeres samme fargen som bilen. Men er alle bredderne dine hele a Jonte? Synes den bilen så litt ille tilberedt i fronten. Om du bestemmer deg for å selge send meg en PM. Emblemfri grill hadde også vært fint, noen som har? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Originally posted by Mort og mangler ene lokket over jekkfestet.. Men for all del, du skal få kjøpe di.. Egner seg kanskje best til et golf 1 prosjekt... Hvordan er det venstre sideskjørtet???? Jeg trenger ett som bør være ganske pent. Synd med bilen din, hvordan gikk det med de som satt inni? så vondt ut det der..... :( Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg