Gå til innhold

Min "nye" Golf IV Gti..

Ranger emnet


AMA

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for alle komentarer og deres meninger. Er selv meget fornøyd med resultatet av lakken:) Husker ikke akkurat nå hva lakken hette men skal komme tilbake med kode og navn hvis noen er interesert.

I går var jeg innom lakkereren og fikk lakkert speila og et par øylokk, ble ikke helt fornøyd med speila og lyktene, syntes de ble så alt for dominerende. Monterte dette på bilen i går kveld/natt og ble 100% mere fornøyd med en gang :)

Ser det er noen som ikke liker scoopet og baklyktene mine, Men det gjør jeg så slik blir det ;)

 

Skal forøvrig bytte gitter i scoopet til sølv slik som i fangerene på bilen.

Så skal intercooleren høyglanns-polleres, så er vell bilen klar for årets treff :)

 

Ny cup leppe i carbon kommer også så snart Endre på NBS får denne fra Tyskland.. (av en eller annen merkelig grunn var ikke leppen der etter en kompis hadde lånt bilen)(uforsiktig kanskje??) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det lurer jeg oxo på!:D

 

Lyktene får jeg sotet hos lakkereren min.. Han blander noen prosent sort i en spesiell klarlakk(ca20%) som han sprøyter på glassene. Han bruker også en spess grunning som jeg ikke er helt sikker på hva heter..

Kan undersøke dette nærmere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du lakkerer ikke kun lyktene lissom(slik du får kjøpt av forhandler) du lakker glasset med en slags sotningslakk da...tenkt litt på dette selv.det må jo ble driiit bra =) da blir jo hele lykta svart ,en sikker vinner=)gjerne bilder av dette ama=)bilen din ble strøken....!!!!!

 

Stemmer:) Bilder kommer så snart jeg har fått gjort dette ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår