Gå til innhold

Min "nye" Golf IV Gti..

Ranger emnet


AMA

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dsc001657ak.jpg

 

dsc001642tv.jpg

 

dsc001617vg.jpg

 

dsc001603hh.jpg

 

dsc001620gx.jpg

 

 

 

Slik ble bilen, er meget fornøyd med lakken og jobben. Er litt i tvil på speila som er i chrome, mulig jeg får dem også lakkert. Lyktene kommer jeg til og sote så di ikke blir så markert. Sølv gitter kommer i scoopet. Og ny carbon leppe under fronten, da jeg har klart og "miste" den som var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble svært bra!

Skulle til å nevne noe med lyktene ja, enten soting av glass, eller helsvarte slik Yosj_jt har på sin..

Er det mulig å endre farge på de to oransje glassa for blinkersen..? Hadde vært penere med hvite eller sota ellerno..

 

Kommer du på Gatebil eller VACN-treff på Våler de to neste helgene..? :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ble jo bare dritbra, digger svart matt. Men må si at sølv kledde bilen også svært godt ;)

Det ang speilene så syntes jeg faktisk at dem var fine i chrome, fikk en liten brytning som hvertfall jeg likte! Noen felger med chrome kant hadde jo passet bra med disse da. Hva med å gå for slike projector lykter? sånne som er svarte med linse osv...

Kjempebra jobba! kom med oppdateringer med masse bilder :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble rått, de nye baklyktene satt som ett skudd, jeg synes også at du burde beholde chrome-speilene. ;)

 

Men lurer på om det er vanskelig å holde lakken ren, kan tenke meg at skitten setter seg mye bedre og lettere sånn som den er nå, og det er vell ikke mulig å polere..?

 

Fineste Golf IV jeg har sett.... :pray

1999 VW Golf GTI Exclusive

2003 Aprilia RS 125 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår