Gå til innhold

Min "nye" Golf IV Gti..

Ranger emnet


AMA

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt enig wildkin, svært få som har noe så flott som det der innen 4ere..

 

Takk takk.

 

Men det skal sies at det finnes mange utrolige pene golfer på norske veier nå, men med forskjellige temaer og stiler. Så det er vanskelig og si at en er penest, synes personlig Golf IV er noe av det fineste karroseriet som er på veiene til dags :)

 

Stå på og kjør din egen stil så blir man mest fornøyd.. Jeg personlig synes jeg er ferdig med min bil og det er ikke noe mere jeg vil forandre på, så derfor blir bilen sannsynligvis solgt nå til formål mot et nytt prosjekt =)

 

Ser frem til og se BOLFEN til audiV6 og gutta ferdig, det kommer til og bli landets feteste golfs synes da jeg personlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der, da må jeg bare meddele alle her på forumet om at Golfen min er SOLGT! Ny eier hentet bilen kl 19.00 i går ettermiddag og kjørte av gårde med et bredt glis..

Takker alle for et godt samarbeid og masse god hjelp her på forumet. Men kommer vell tilbake med en ny 4`er om ikke så alt for lenge.. Når savnet og necvene begynner og klø ;)

 

Men i en tid fremmover nå kommer jeg til og kjøre rundt i en 04 Ford Lihtning.. Som jeg forøvrig er kjempe fornøyd med, sinnsyk kjøremaskin.. :)

 

Takk og farvell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, fikk du mye?

 

Prisen holdes tilbake med hensyn til nye eier.. Men kan si at jeg fikk det jeg forlangte og er svært fornøyd. Nye eier kjører fortsatt rundt med et BREDT glis i annsiktet, og holder forresten til rundt Grong. Får meldinger og telefoner hele tiden, bare positivt :):) Artig som selger når kjøperen er 110% fornøyd og mere enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Var sinnsykt masse kommentarer på dagbladet, mest forståsegpåere :iconsm

 

"Likte ikke fargen, heller perlemor" knock

"Trenger man scoop til en borret 1.8 da?" knock knock

 

Blir lei av de som tror de kunne gjort det bedre selv :iconsm

 

En sinnsykt fin og rå bil

 

:hailvw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår