Ola Skrevet Juni 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2002 Originally posted by EfiniBabe Det forklare kaffer ho Oddny hell ut me de da Gegge...fordi du tjene no ENDA meir enn hain Brede da :p RX7 en kongebil det da :) (Nøgd no da kjære???) lol Der kom vi ut av skapet, OG gikk personlig til verks ja!? :rolleyes: La oss avslutte denne diskusjonen her. De som føler de må, kan sloss på pub`en ikveld istedet.. :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet Juni 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2002 : Det forklare kaffer ho Oddny hell ut me de da Gegge...fordi du tjene no ENDA meir enn hain Brede da :p : Mulig hu ser det slik, ikke vet jeg, men det lyser ikke av hu at det er grunnen, som det gjør av visse andre dog, (skal ikke nevne navn men,,,,,,,,,) assman Grunnen til at folk reagerer på timg som sjer er vel at ting går kanskje litt "væle" fort i svingene, gir da faen jeg, men kunne i aff venta i minst en uke eller noe, stod sikkert ikke om liv.... Sunn fornuft er en fin ting, men jeg skal slutte diskusjonen jeg nå, har fått sagt mitt, koz dere. Du skal vite det Brede, at jeg er ikke ute etter å ta deg. :) -Gegge- (må mobbe ola litt også :) husker granada tida di enda :D , tøffing da vettu :) ) hehe Ps, quote er en fin ting, men hvem f... får til det dagen derpå...??.. :P Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Juni 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2002 Grattis med ny bil, Ola! S2 Sedan e jo kult d, ganske spess bil. Finere det enn coupe og stv. Er det gjort no med den eller? Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juni 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2002 Originally posted by Ardous : (må mobbe ola litt også :) husker granada tida di enda :D , tøffing da vettu :) ) hehe Joda den husker jeg og den, uten å forstå hvor du vil hen!? Hverken jeg eller den bilen var/har vært tøff! ;) He he! Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juni 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2002 Originally posted by erling Grattis med ny bil, Ola! S2 Sedan e jo kult d, ganske spess bil. Finere det enn coupe og stv. Er det gjort no med den eller? Takker! Jeg er iallefall av den mening at sedan er den fineste S2`n, men også her er smaken som baken da.. Bilen er helt orginal, noe den trolig kommer til å bli en stund til av div grunner.. For det første er den en av de sjeldneste audiene som finnes, og attpåtil så liker jeg den godt som den er.. Men den trenger større hjul da men.. :D Money talks desverre.. :( Blir trolig chip`et i sommer da.. :D Turboholic jeg vettu! :cool: Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2002 Ja, behold den orginal så lenge så mulig ;) så får jeg å litt mere tid på meg :p hehe Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juni 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2002 Originally posted by Code-Man Ja, behold den orginal så lenge så mulig ;) så får jeg å litt mere tid på meg :p hehe Her har vi den absolutt beste grunnen til å være rask til å trimme ådi`n! :D Blir vel no kappkjøring her er jeg redd! :D :D :D Etter tallene, så skal bilene våre være svært like.. Vi får se.. :) :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juni 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2002 Blei litt nervøs av Audi-cruisinga di ja Ola, potente biler d der.. :) Må nok skjerpe meg jeg også nå da.... :eek: Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juni 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2002 Originally posted by Efini Blei litt nervøs av Audi-cruisinga di ja Ola, potente biler d der.. :) Må nok skjerpe meg jeg også nå da.... :eek: Det må vel innrømmes at du er litt høyt oppe for meg enda da men!! :D :D :D Skal jo LITT til for å få audin under 13 sek liksom.. :( Du har både 300KG og mindre luftmotstand på din side du! :) Hehe! Men at en har det kult er jo uansett det viktigste! :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Mulig hu ser det slik, ikke vet jeg, men det lyser ikke av hu at det er grunnen, som det gjør av visse andre dog, (skal ikke nevne navn men,,,,,,,,,) VM i å synk lavt eller?? Hetse folk som ikke har hatt mulighet til å svare for seg...Tøff du Gegge :p not Men da alle sammen er jeg herved med i alle diskusjoner (nesten :) ) Får nå har jeg skaffet meg internett... weeeeeee :D Hvem har motoren b18c by the way???? *må ha, bare må ha* Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Originally posted by EfiniBabe VM i å synk lavt eller?? Hetse folk som ikke har hatt mulighet til å svare for seg...Tøff du Gegge :p not Men da alle sammen er jeg herved med i alle diskusjoner (nesten :) ) Får nå har jeg skaffet meg internett... weeeeeee :D Hvem har motoren b18c by the way???? *må ha, bare må ha* HAHA, tøffest jeg tenk :cool: Du har jo gitt svar på andre tidligere og jeg bare gav svar på tiltale jeg som du hadde lagt ut, så du må bare spise i deg den.... :) Må innrømme du også at det blir for dumt å henge ut hverandre her, jeg bare gav svar på et par ting jeg og så la meg ut av greia. Styret får dere ordne selv :) Ok? no more fight? :) Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juli 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2002 Ja la oss alle være venner! :D :D Lalalalala... (nynner en koselig sang) :D Godt fornøyd jeg iallefall. :) Bare jeg får meg nye bremser, dekk, luftfilter, servo og AC på Mazda'n nå så!! :rolleyes: Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg