Gå til innhold

Verdens simpleste A4

Ranger emnet

zobben

Anbefalte innlegg

Stemmer at det er carbonlister her ja, men dette er faktisk standard:)

Lister i andre utførelser (treverk for eksempel) måtte bestilles ekstra.

Stanard!!?...

mener du at noen har betalt ekstra for treverket i a4en min... :eek:

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er da ikke svart, den er mørkeblå og håndtakene er også mørkeblå, er 1.6 motor i den ja, det er en av grunnene til at der er verdens simpleste A4.

Neste bilen jeg skal ha skal jeg ha kraftigere motot, men er ett stort sprang fra en 65 hesters Hyundai Accent til en Audi A4 uansett.......

2001 Skoda Octavia 1.6i

1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei du, jeg koster ikke på ei krone på slike ting, jeg har bilen bare for å kjøre, Sjøl om jeg skriver at det er verdens simpleste A4 så er ikke det for at jeg ikke er fornøyd med bilen....av de 2 bilene jeg har hatt så er Audin helt overlegent den beste.

Styling og de greiene der får brodern holde seg til, det gidder jeg ikke kaste bort penger på.

2001 Skoda Octavia 1.6i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så mye info om "VKA4", men det er vel en 97 eller nyere siden den har lakkerte dørhåndtak (og røde/ mørke baklykter).

Sammenlignet med en 10 år yngre Audi 80 har du en luksuskjerre med servo, el.speil, ABS, airbags, sentrallås, startsperre (?), turteller, nakkestøtter bak og sikkert mer!

Bil er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å stjele den da? ;)

Jeg trodde alle A4 hadde startsperre, men det kan være jeg tar feil.

Nei, herregud jeg driver da ikke å stjeler biler, veit ikke om jeg har startsperre.

2001 Skoda Octavia 1.6i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok startsperre :).

Det at "karbon" er standard og folk har valgt "treverk" over dette er for meg et stort mysterie.

Når jeg kjøpte min var det absolutt et pluss at det var "karbon" da jeg synes dette ser utrolig mye bedre ut enn "treverket" som disse bilene desverre har fått stappet inn i seg ;).

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider