rullest0l Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Jeg trenger et gernrør til min garret t3 turbo.. HASTER! Si ifra om du har en liggende! Tobias Siter VW Golf 2006, 1.6l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 litt kjekt å vite hvilken bil det skal være til.. forskjellige flenser inn mot toppen på forskjellige topper vet du :) dette er omtrent som å spør om noen har en motor liggende.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rullest0l Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 litt kjekt å vite hvilken bil det skal være til.. forskjellige flenser inn mot toppen på forskjellige topper vet du :) dette er omtrent som å spør om noen har en motor liggende.. Det står jo på signaturen hvilken bil jeg har osv, men uansett: peugeot 306 Style 1.6L 96'mod. hehe;) Har noen noe liggende? Trenger også intercooler til bilen. En som PASSER! Bare å si ifra! haster litt igrunn! Siter VW Golf 2006, 1.6l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Trenger også intercooler til bilen. En som PASSER! Bare å si ifra! haster litt igrunn! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=114315&highlight=intercooler Måle må du nesten gjøre selv :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg