Darkstar Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Hva er forskjellen på et vanlig kont RamAir filter og en RamAir MaxFlow filter? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindw Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 MaxFlow tror jeg er det med aluminiumsboks: http://www.oddbjornsmotor.no/ramair.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by eivindw MaxFlow tror jeg er det med aluminiumsboks: http://www.oddbjornsmotor.no/ramair.htm Ja, det har eg sett! Men hvilken misjon har denne boksen, filter inn er jo et kont filter???? Hva skal eg kjøre på en 1,8T? Har ombygningssats fra orginalt til åpent filter (BSR Open Air med JR filter), men filter er ødelagt! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Jeg ble anbefalt RamAir JP108... skal få det på snart.. Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by spewster Jeg ble anbefalt RamAir JP108... skal få det på snart.. Hva er prisen på det da? Er det vanlig kon filter? Fant ikke det i linken eg: http://www.oddbjornsmotor.no/ramair.htm Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Koster vel rundt 1100,- bilde finner du på http://www.be-4-you.com ble anbefalt JS'en fremfor maxflow'en av TS-Racing (som skal ha 2000,- ikl montering og vegg) maxflow'en var vist best på tverrstilte motorer, mens han anbefalte JS108 på a4'en min.. Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by spewster Koster vel rundt 1100,- bilde finner du på http://www.be-4-you.com ble anbefalt JS'en fremfor maxflow'en av TS-Racing (som skal ha 2000,- ikl montering og vegg) maxflow'en var vist best på tverrstilte motorer, mens han anbefalte JS108 på a4'en min.. JP 108 eller JS 108??? :) Har vegg og alt eg, skal bare ha filter.... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindw Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Jeg har det MaxFlow filteret på min 1.8t motor. Poenget med boksen er vel at det skal være enklere å lede kald luft direkte inn i filteret tror jeg. Bruker den originale lufttilførselen, slik at lufta går direkte utenfra og inn i filteret. Om det har noe å si vet jeg ikke.. Man leder vel luft inn på filteret på en eller annen måte uansett. Mulig den også har noe å si for lyden? I hvertfall ganske tøff lyd med det filteret synes jeg. TS-Racing som monterte mitt.. men jeg har jo tverrstilt motor også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by Passat_RS JP 108 eller JS 108??? :) Har vegg og alt eg, skal bare ha filter.... JS108 Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by eivindw Jeg har det MaxFlow filteret på min 1.8t motor. Poenget med boksen er vel at det skal være enklere å lede kald luft direkte inn i filteret tror jeg. Bruker den originale lufttilførselen, slik at lufta går direkte utenfra og inn i filteret. Om det har noe å si vet jeg ikke.. Man leder vel luft inn på filteret på en eller annen måte uansett. Mulig den også har noe å si for lyden? I hvertfall ganske tøff lyd med det filteret synes jeg. TS-Racing som monterte mitt.. men jeg har jo tverrstilt motor også ;) Jeg hadde også lyst på Maxflow'en... men når TS sa JS108 var bedre på min, stoler jeg på de.. tror de vet hva de driver med :) Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by eivindw Jeg har det MaxFlow filteret på min 1.8t motor. Poenget med boksen er vel at det skal være enklere å lede kald luft direkte inn i filteret tror jeg. Bruker den originale lufttilførselen, slik at lufta går direkte utenfra og inn i filteret. Om det har noe å si vet jeg ikke.. Man leder vel luft inn på filteret på en eller annen måte uansett. Mulig den også har noe å si for lyden? I hvertfall ganske tøff lyd med det filteret synes jeg. TS-Racing som monterte mitt.. men jeg har jo tverrstilt motor også ;) Jeg har det samme som du kanskje vet og er veldig fornøyd. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by spewster Jeg hadde også lyst på Maxflow'en... men når TS sa JS108 var bedre på min, stoler jeg på de.. tror de vet hva de driver med :) Ok, har sendt PM til TS-Racing. Blir vel JS 108 på meg også.... Noen som vet om de har web side???? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 de har ikke website.. si ifra om du trenger nummer Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by spewster Koster vel rundt 1100,- bilde finner du på http://www.be-4-you.com ble anbefalt JS'en fremfor maxflow'en av TS-Racing (som skal ha 2000,- ikl montering og vegg) maxflow'en var vist best på tverrstilte motorer, mens han anbefalte JS108 på a4'en min.. Har du fått montert filter nå? Hvordan funker det? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 slutten av denne uka tipper jeg.. gått mye penger til bilstereo i det siste :\ Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg