Darkstar Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by spewster slutten av denne uka tipper jeg.. gått mye penger til bilstereo i det siste :\ Ok. Skal kjøpe litt anlegg eg og snart... men eg vetsje helt ka eg skal velge enda! Tror eg skal å handle filter idag.... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 okei, hva blir det da? JS108? åssen anlegg har du tenkt på da? Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by spewster okei, hva blir det da? JS108? åssen anlegg har du tenkt på da? Ja, tror det blir JS103 (samme som JS108, men med 70 i sted for 80 mm åpning). Tror det blir for trangt med RamAir Maxflow! Har tenkt på Pioneer spiller, en 12" Sub og forsterker i første omgang. Vet ikke helt ka merker. Skal etterhvert bytte ut høytalerene i dørene også, men får holde med de 8 orginal høytalerene foreløpig. Ka har du kjøpt da? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Passat_RS Ja, tror det blir JS103 (samme som JS108, men med 70 i sted for 80 mm åpning). Tror det blir for trangt med RamAir Maxflow! Har tenkt på Pioneer spiller, en 12" Sub og forsterker i første omgang. Vet ikke helt ka merker. Skal etterhvert bytte ut høytalerene i dørene også, men får holde med de 8 orginal høytalerene foreløpig. Ka har du kjøpt da? Focal høytalere Audison forsterkere Pioneer spiller Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Jeg har akkurat fått bilen min tilbake fra TS Racing etter å ha montert ny turbo/intercooler og filter Her har du et bilde av hvordan filteret ser ut TS Racings hjemmeside Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by ChrisDude Jeg har akkurat fått bilen min tilbake fra TS Racing etter å ha montert ny turbo/intercooler og filter TS Racings hjemmeside Hvilket RamAir filter er det? Har du type betegnelsen? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Har ingen anelse hvis det ikke står gjømt et sted på filteret. Er ikke verre en å ringe TS da.....kan jo hende du får en grei pris av han også. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by ChrisDude Har ingen anelse hvis det ikke står gjømt et sted på filteret. Er ikke verre en å ringe TS da.....kan jo hende du får en grei pris av han også. Ble det noe forskjell i lyden med det nye RamAir filteret? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 I forhold til dropin i org filterhus bei lyden mye kulere. Kan sende deg en filmsnutt hvis du vil høre.... Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tusj Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Er det BSR Optiflow kiten for 1.8T du har? Har du montert dette selv? Er det i så fall vanskelig? Hva kommer det av at filteret er ødelagt? Dårlig kvalitet? Noen andre som har erfaring med dette? Tenker på å investere i dette, og lurer på å montere det selv. Er det slik at det ikke anbefales å bruke slike luftfilter om vinteren, men benytte "originalt"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Tusj Er det BSR Optiflow kiten for 1.8T du har? Har du montert dette selv? Er det i så fall vanskelig? Hva kommer det av at filteret er ødelagt? Dårlig kvalitet? Noen andre som har erfaring med dette? Tenker på å investere i dette, og lurer på å montere det selv. Er det slik at det ikke anbefales å bruke slike luftfilter om vinteren, men benytte "originalt"? Enkelt å montere ja!!! JR filteret bled ødelagt. Konen i gummi som du fester filteret med sprakk, så eg tok det av igjen.... Tenkte å bruke kitet og montere et annet filter!!!! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg