Gå til innhold

Koed.dk

Ranger emnet

Sveingaard

Anbefalte innlegg

Har vurdert en stund på å bestille en del deler fra Koed.dk, men noe usikker med det å bestille fra utlandet.

Noen som har gode erfaringer med koed?

Hva er sånn ca pris på frakt o.l?

Hva blir ca toll og moms på? (Ca totalsum for bestilte deler blir vel på 3-5000)

Tar det lang tid før delene kommer?

Lurer på slike generelle spm.

Alle svar mottas med takk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed er ikke akkurat grisebillig for nordmenn når alle avgifter og frakt er betalt, men det blir stort sett likevel billigere enn å kjøpe deler i Norge. Kjappe til å levere er de også. Men husk at delene til Koed ikke nødvendigvis er originaldeler.

Jeg syns alt der har vært billig for meg.. Mye til halv pris i forhold til norske butikker... Etter att varen er fraktet til norge og moms er betalt:) Anbefaler koed. Handlet der mange ganger.. Og mere vil det bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde et lite mattestykke på å bestille hvite blinkere rundt om fra schmeidmann.no og koed.dk, og til og med etter toll og avgifter var koed.dk 250,- billigere.

Tror jeg vil gå for koed når jeg skal bestille ;)

Takk for svar.

EDIT: Etter å ha regna en gang til, ble det noen få kroner dyrere hos koed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går jo an å ta båten over dammen å da ...husk at det er billige leiebiler i danmark billig å bo på hotell å.... eller man kan ta med bilen å montere det der nede... det er billigst hvis man skal ha noe ... skal man ha styling så plukker man av fangerne før man drar osv... bare et tips... har gjort dette mange ganger.... var bla i sverige å kjøpte turbomotor ... 12000,- ferdig montert for en nyovehalt en... da tok de gamlemotoren i pant .. men billig er det

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider