Sveingaard Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Har vurdert en stund på å bestille en del deler fra Koed.dk, men noe usikker med det å bestille fra utlandet. Noen som har gode erfaringer med koed? Hva er sånn ca pris på frakt o.l? Hva blir ca toll og moms på? (Ca totalsum for bestilte deler blir vel på 3-5000) Tar det lang tid før delene kommer? Lurer på slike generelle spm. Alle svar mottas med takk. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Søk etter koed på http://www.bmwccn.no og http://www.bimmers.no Så skal du se at 99% syntes at koed er topp! Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Jeg bestillte noen deler på mandag, fredag samme uke kom delene på døra hjemme... Billig og bra! :) Siter :driving http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=921 85' BMW e30 (prosjektet) 87' Nissan KingCab 4x4 2,5D 84' Audi 80 5E 84' Toyota Hiace 2,4D (spiker) 93' Honda NSR 250SP 91' Honda NSR 125R (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kilronan Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Koed er ikke akkurat grisebillig for nordmenn når alle avgifter og frakt er betalt, men det blir stort sett likevel billigere enn å kjøpe deler i Norge. Kjappe til å levere er de også. Men husk at delene til Koed ikke nødvendigvis er originaldeler. Siter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jossi Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Koed er ikke akkurat grisebillig for nordmenn når alle avgifter og frakt er betalt, men det blir stort sett likevel billigere enn å kjøpe deler i Norge. Kjappe til å levere er de også. Men husk at delene til Koed ikke nødvendigvis er originaldeler. Jeg syns alt der har vært billig for meg.. Mye til halv pris i forhold til norske butikker... Etter att varen er fraktet til norge og moms er betalt:) Anbefaler koed. Handlet der mange ganger.. Og mere vil det bli. Siter http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveingaard Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Jeg gjorde et lite mattestykke på å bestille hvite blinkere rundt om fra schmeidmann.no og koed.dk, og til og med etter toll og avgifter var koed.dk 250,- billigere. Tror jeg vil gå for koed når jeg skal bestille ;) Takk for svar. EDIT: Etter å ha regna en gang til, ble det noen få kroner dyrere hos koed. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jossi Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Det lønner seg å bestille mere enn en ting når du skal kjøpe fra utlandet som regel.. Gå sammen med noen kompiser av deg. Siter http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Har selv handlet på Koed. Raske til å sende varene og god service. De har en nordmann som jobber der nede, Daniel. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Som sagt her det lønner seg ikke å handle små ting alene der.. slå deg sammen med flere! Btw.. bestilte meg motorkit derfra.. de har rotet litt pga det manglet noen deler på motoren. Ringte Daniel idag ( som er norsk ) og han skulle ordne det med en gang ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 har ei liste på 6.500,- før moms som jeg skal bestille. hvordan er betalinga? er det forhåndsbetaling eller kan man få det i oppkrav? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Visa:) Etterpå kommer det en giro fra TNT på utlegg av moms osv:driving Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Koed tar kun forhåndsbetaling. Visa eller du kontakter dem på mail og får kontonummeret deres og overfører. Når de har fått pengene sender de ordren. Om du bruker visa trekker de ifra kontoen din når ordren blir sendt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 okok, blah. får vente 2uker til før jeg bestiller da :| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Har bestilt masse greier fra koed.dk å de er absolutt til å anbefale. De er både billig og rask. Skulle jeg ha kjøpt alt i Norge ville det blitt omtrent 30 - 40 % dyrere, uansett om frakta koster en del fra Danmark. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 går jo an å ta båten over dammen å da ...husk at det er billige leiebiler i danmark billig å bo på hotell å.... eller man kan ta med bilen å montere det der nede... det er billigst hvis man skal ha noe ... skal man ha styling så plukker man av fangerne før man drar osv... bare et tips... har gjort dette mange ganger.... var bla i sverige å kjøpte turbomotor ... 12000,- ferdig montert for en nyovehalt en... da tok de gamlemotoren i pant .. men billig er det Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg