Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg??

Ranger emnet

Harrybo

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurte på om det er noen her inne på forumet. Som veit om noen som har muligheten for å bytte et hjullager.

Jeg er for tiden student i Alta, og reiser snart hjemover til Bærum. For sommeren. Men fant ut da jeg la om til sommerdekk at det høyre hjullageret bak på min Passat 35i. Men skulle gjerne ha fått byttet dette, før jeg reiser hjemover.

Noen som veit om hvor jeg kan få fikset dette for en slant??????

Eller noen fra Alta som har mulighet å bytte det for meg?

Sitter med Eksamen forberedelsene og har ikke noe verktøy til å fikse dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha det gjort billig må du regne med å

skru litt selv. Ungdommens hus har et verksted for de

som er fingerferdig. Men er du heldig så finner du

muligens noen som kan hjelpe deg der.

Stikk innom og hør.

Men skal du ha andre til å gjøre hele jobben for deg så

må du regne med å betale timepris for arbeidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. bare å sende de inn til Mekanisk VK1, så blir det gjort ;) Men å bytte hjullageret, så lenge det ikke er 4x4, så er det fort gjort! Ca. 45min. Med 4x4 så er hjullagret dobbelt så dyrt og det tar 2timer og 30min :P

[o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998

[x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT]

[x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt]

[x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT]

[x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det fiksa :)

Viste seg å være litt værre en bare et dårlig hjul lager. Hele navet i skiven var hærpet. Han som fikset det for meg syntes at det var merkelig da det ikke er mer em max 500 mil siden jeg byttet alt av bremser og lager bak på bilen min.

Mente at det var fabrikasjonsfeil på skiven.

Ble litt dyrer en antatt. Men nå veit jeg at det er i orden før jeg reiser hjemover.

Hilsen David

Lenke til kommentar
Del på andre sider