BMW-Vidar Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Heisann! Kjerringa til broren min har en prelude 92 2.3. Fjørene foran må byttes, så da er det like greit å bytte de bak også med en gang(kan ikke være så vanskelig i og med at det er fwd)? Ja, spørsmålet er om det er vanskelig å bytte fjører på en prelude? Jeg har satt senkesett på BMWen min, det var "overkommelig", så jeg er litt spent på hvordan det kan være på en prelude... Noen Honda-frelste som har greie på det her? Alle tips mottas med stor takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alv prelude Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Det skal no vel ikke by på noe spesielt mye støre problemer enn på BMWen. Et tips kan være å laste ned manual fra http://www.hondahookup.com/manuals Da kan du jo se hvordan de skal byttes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Bak er det jo 0 problem.. fjerna begge demperne bak på min Honda på 10 min. Foran må du være forsiktig at du ikke drar ut drivledda.. gjorde det jeg.. på BEGGE sider blah Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colmaloy Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Bak er det jo 0 problem.. fjerna begge demperne bak på min Honda på 10 min.Foran må du være forsiktig at du ikke drar ut drivledda.. gjorde det jeg.. på BEGGE sider blah Lykke til :) Å dra ut drivakslene er ikke noe å bry seg om... bare husk å etterfylle gearolje... Og angående spørsmålet om det er vanskelig eller ikke.... så er det helt umulig å svare på. Det kommer helt an på deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg