Marvil Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Grøftelys er fett:DMen hver sin smak Men det ser mye barskere ut å montere spredere helt nede og ute i fangeren, så man kan ha det selv om fangeren ikke har utsparring til det.. Har jævli lyst å flytte mine ned selv.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuhron_razer Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Men det ser mye barskere ut å montere spredere helt nede og ute i fangeren, så man kan ha det selv om fangeren ikke har utsparring til det.. Har jævli lyst å flytte mine ned selv.. Var det samme jeg også tenkte...Har blinklys i hovedlyktene så blir litt mye med blink i grøftelys å...gidder ikke å ha dem der når det ikke brukes til noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Om du vil ha RS-front med lys i, har jeg en slik liggende, ubrukt: Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Hm, pris..? :) Skulle egentlig ha slik på min.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Bud? Jeg har endret planer så den skal ikke på min hvertfall :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuhron_razer Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Om du vil ha RS-front med lys i, har jeg en slik liggende, ubrukt Har allerede kjøpt stylingen...Plutselig har topicen om bilen min blitt om til salgs annonse gett... :nono: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hehe, sorry Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 2.9 passer rett inn. MÅ ikke ha syncro, men bytt drivknuten... tro meg det er nok best hehe Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuhron_razer Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 På tide med en liten oppdatering.... Etter et halvt år med med utsettelse av lakkering pågrunn av innbrudd, flytting og useriøst lakkeringsfirma(brukte 2 måneder på å bare lagre bilen utenfor lakkboksen) er endelig bilen havnet i gode hender i oslo.. Der har den nå vært i 6uker for hel lakkering og full understellsbehandling og det er kunn en uke igjenn til jeg får den...De har gått over bilen totalt så den blir 100% rustfri og lakkert innvendig i tillegg... Har også kjøpt inn del varer som V-maxx 2x100mm Endestuss, Basskasse, Håndbrekk, EBC skiver og Greenstuffklosser foran,speil, intercooler, nye tromler bak... Skal ta bilder når jeg får den...Gleder meg bare til sommeren jeg nå:drunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Blir spennende :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 ja bilder må til. høres jo veldig bra ut! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Det høres ut som du invisterer skikkelig nå! Blir bra. Gleder meg til sommeren jeg også... ;) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuhron_razer Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Da fikk jeg tatt et bilde mens det enda var lyst...bilen ble jo selvfølgelig helt svart etter en kveld med kjøring...Synes bilen ble veldig bra men bildene juger mye om fargen pågrunn av dårlig kamera...mangler netting i fronten og litte flere bagateller....oppdatering kommer senere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Bilde funka ikke.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuhron_razer Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 skal prøve å ta noen bilder til helgen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg