Gå til innhold

Gølfen min

Ranger emnet

kuhron_razer

Anbefalte innlegg

Grøftelys er fett:D

Men hver sin smak

Men det ser mye barskere ut å montere spredere helt nede og ute i fangeren, så man kan ha det selv om fangeren ikke har utsparring til det..

Har jævli lyst å flytte mine ned selv..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men det ser mye barskere ut å montere spredere helt nede og ute i fangeren, så man kan ha det selv om fangeren ikke har utsparring til det..

Har jævli lyst å flytte mine ned selv..

Var det samme jeg også tenkte...Har blinklys i hovedlyktene så blir litt mye med blink i grøftelys å...gidder ikke å ha dem der når det ikke brukes til noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

På tide med en liten oppdatering....

Etter et halvt år med med utsettelse av lakkering pågrunn av innbrudd, flytting og useriøst lakkeringsfirma(brukte 2 måneder på å bare lagre bilen utenfor lakkboksen) er endelig bilen havnet i gode hender i oslo..

Der har den nå vært i 6uker for hel lakkering og full understellsbehandling og det er kunn en uke igjenn til jeg får den...De har gått over bilen totalt så den blir 100% rustfri og lakkert innvendig i tillegg...

Har også kjøpt inn del varer som V-maxx 2x100mm Endestuss, Basskasse, Håndbrekk, EBC skiver og Greenstuffklosser foran,speil, intercooler, nye tromler bak...

Skal ta bilder når jeg får den...Gleder meg bare til sommeren jeg nå:drunk:

HS033_schraeg2.jpg

FS018_1.jpg

SS001.jpg

imagine.aspx?i=VMDM101.jpg&w=5000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...