Gå til innhold

Vårmønstringen i Bergen (Lagunen) 2006!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Folkens! Dere som har fulgt denne tråden forstår sikkert at det er HELT UMULIG å tilfredstille alle på en dag som denne! Vi silte ut ca. 20 biler som definitivt ikke hadde noe der å gjøre. En del slapp igjennom, bl.a. fordi vi som silte måtte ha en pause midt på dagen. Og at enkelte bileiere var veldig påståelig på at de skulle stille ut bilene sine! 3-4 biler fikk beskjed om å kjøre på Shell og vaske før de flikk slippe inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folkens! Dere som har fulgt denne tråden forstår sikkert at det er HELT UMULIG å tilfredstille alle på en dag som denne! Vi silte ut ca. 20 biler som definitivt ikke hadde noe der å gjøre. En del slapp igjennom, bl.a. fordi vi som silte måtte ha en pause midt på dagen. Og at enkelte bileiere var veldig påståelig på at de skulle stille ut bilene sine! 3-4 biler fikk beskjed om å kjøre på Shell og vaske før de flikk slippe inn.

Hehe, det forstår vi! En flott jobb uansett! Men savnet Skyline! :( Været ble jo ganske så bra.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']fornøyd med treffet! mangen fete biler!

et par bilder fra treffet!

www.photobucket.com/albums/i320/jrperformance2/varmonstring/

det som ikkje skulle skje' date=' skjedde seff på vei opp til bergen idat tigli da jeg skulle hente en kamerat!

nylakkert og montert igår kveld!!:shake

[img']http://i75.photobucket.com/albums/i320/jrperformance2/varmonstring/IMG_0738.jpg[/img]

Så det der, en av grunnene til at jeg IKKE senker bilen mer + hiver på masse jallastyling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen din i dag. Sinnsykt strøken!! Er den godt holdt eller restaurert?

Jeg så også! :) Men motor stod ikke i samme stil som utseendet på kaross, interiør. Trenger en liten lakk på toppdeksel i hvert fall, kanskje noe puss også. Men det er pirk, bilen så helt syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt bra ut. Måtte se på den mange ganger, men jeg visste ikke hvem du var da. Du hadde sikkert reagert om jeg kom i 240-en min, men jeg var "sivil"!

Den SKAL du komme med på neste treff vi arrangerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også! :) Men motor stod ikke i samme stil som utseendet på kaross, interiør. Trenger en liten lakk på toppdeksel i hvert fall, kanskje noe puss også. Men det er pirk, bilen så helt syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt bra ut. Måtte se på den mange ganger, men jeg visste ikke hvem du var da. Du hadde sikkert reagert om jeg kom i 240-en min, men jeg var "sivil"!

Den SKAL du komme med på neste treff vi arrangerer!

han ville ha dekselet slik, pga. det er originalt gulleloksert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider