rockfordchris Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 heisann! lurte på om noen kunne hjelpe meg med str. på høyttalerne som sitter i V40, både ny og gammel type (hvis det er forskjellig). Mener da høyttalerne i hele bilen. Noen som vet om de er vanskelige å bytte ut? har ikke peil på mekking og greier, men skulle da klare å bytte ut et par elementer hvis det ikke var altfor køddent;) har planer om å sette inn en sub baki etterhvert åsså, byr dette på mye problemer? Hvis noen har andre erfaring med stereobygging i V40, er det bare å slenge inn en kommentar, all respons mottas med stor takk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MINIPEDDY Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Vet ikke størrelsen på høytalerene, men der er det bare å ringe volvo forhandler å spør. Di sitter med målene på alle høytalere i bilen, Men det tar deg et par minutter å sjekke det sjøl. Lite flatt skrujern (vippe fra gitteret foran høgtalerene ) Så et ph 2 jern til å løse 4 skruer på hver høgtaler. Når det gjelder subben er dette litt mer arbeid å legge fram strøm fra batteriet og phono kabel. Må av med en del filt her og der regner med suben skal vere bak. men en helt kurrant jobb..... brukte en 2 timer på alt arbeidet med subben min..... (hadde en del pauser) =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockfordchris Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hehe, ok;) måtte du ut med setene å greier for å få lagt kablene? gruer meg til dette, er ikke den mest praktiske av meg serru:P men ska nok få det te;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Tok ut passasjersetet for å få lagt ledningen med resten av ledningene. Var ikke noe problem det. Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MINIPEDDY Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 oki, men håper du legger strømkabelen og lydkabelen på hver sin side av bilen.... Regner med du har gjort det, men det er lett å glemme.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solefald Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 framme kan du kjøpe sånne deksler som gjer at du kan sette i 5" høgtalerer framme i dørene.. visst du skal skifte ut bak, så må du sansynligvis lage til fester sjølv. Siter Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockfordchris Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 tusen takk for alle svar! :):) skal skifte ut det meste av høyttalerne regner jeg med, både dashbord, foran og bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg