fs racing Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 noen som vet om 2.4innsuget passer?eller blir d å ta i panseret kan jeg da bruke et fra en 2.2...noen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-Man Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 yepp....du kan bruka insprøytningsmaifoil frå 2.2 og 3.0 men frå 3 literen må du selfølgeli kappa da ner, men infestningen e lik. ska du bruka detta i ein ascona B må du kjøra 2.2 insuget ellers vill da ta opp i panseret. Siter Opel Ascona B 2,2 (Solgt) Kadett C (c20ne) (Solgt) Opel Ascona B 3000 24V Turbo (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 få tak i et diesel panser, da passer d, eller lag et scoop akkurat der hvor innspruten kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-Man Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 få tak i et diesel panser, da passer d, eller lag et scoop akkurat der hvor innspruten kommer ja, forektsempel Siter Opel Ascona B 2,2 (Solgt) Kadett C (c20ne) (Solgt) Opel Ascona B 3000 24V Turbo (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fs racing Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 takk for info!går for 2.2insuge.begynner å montere ny motorn på mandag har fri hele uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 takk for info!går for 2.2insuge.begynner å montere ny motorn på mandaghar fri hele uka. hærlig å høre at d skjer no, kommer du med bilder av skjønnheten da eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Bilen er en av de bedre Ascona B jeg har sett...nå er 2,2 innsuget og 2,4 dyser bygd om til 2,2 fuelrail og Motronic sprut (2,2 dyseannordning er da den største dritten jeg har sett) Stort sett er alt nå bygd om for å passe inn i Ascona B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg