Philip520 Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Kjørte sørover på E-18 og inn første avkjøringa til Larvik onsdag 17. Mai. Lå 3 biler bak, klarte ikke helt å se hvordan bil det var. Men ligna mest på Civic. Evt. en annen type "liten bil". Så veldig fet ut. Lys grønn, muligens candy lakk, "lexus look" lykter bak og hadde styling på. Noen som vet hva jeg snakker om? Evt. bilder? Så den kun på avstand, så i alle fall fet ut derfra. Siter - 1989 BMW 520 - 1986 Audi 100 2.3 - 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 stemmer..er en kammerat sin civic..den er vist..hmmm "eple grønn" ikke candy. full styling,lakkert inni, sveiset bakluke og litt sånn..skal sjekke litt om jeg får tak i noen bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 er ikke den som har stått til salgs med type-r motor eller? Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZZTopp Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Så den bilen i dag i 'Sandefjord. Ser litt ut som Candyfarge ja ,men det finnes jo så mange fine effektlakker nå atte.. Siter 57 Belvedere (Christine)Solgt 70 Dodge charger Solgt http://WWW.mb190klubb.com http://www.svensenfoto.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mafiaboy Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Bilder da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 vil se jeg å!:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Philip520 Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 stemmer..er en kammerat sin civic..den er vist..hmmm "eple grønn" ikke candy.full styling,lakkert inni, sveiset bakluke og litt sånn..skal sjekke litt om jeg får tak i noen bilder Hehe ok. Fargen så i alle fall fresh ut. Ja flott hvis du hadde fått tak i bilder! Hvordan motor sitter det i bilen? Siter - 1989 BMW 520 - 1986 Audi 100 2.3 - 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Det er igrunn en forferdelig stygg bil, men det er min mening.. Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Philip520 Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Ok, som sagt så jeg den kun på avstand. Så kul ut. Det at det er ganske fresh farge kan jo kasnkje ha noe med saken å gjøre...? Siter - 1989 BMW 520 - 1986 Audi 100 2.3 - 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Jada, fargen er genial den.. Men alle har forskjellig smak.. Og jeg synes ikke den er noe fin i det hele tatt.. Men, for dem som er ihuggede japsefan og alt det der, så er sikkert dette en kanon bil! Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trancistor Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Bygd av need4speed med type-r motor. Går som faen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 :pics Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Bygd av need4speed med type-r motor. Går som faen:) Denne her nekter jeg og tro at er bygd av need4speed.. Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Har sett denne flere ganger... type-r motor? Har ikke sett noe til det enda :P Skal race`n med saab`n til far så får vi se. Rapport kommer fortløpende ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Har sett denne flere ganger... type-r motor? Har ikke sett noe til det enda :PSkal race`n med saab`n til far så får vi se. Rapport kommer fortløpende ;) Jeg er også fra Sandefjord, og hvis det virkelig hadde vært en type-r motor i den bilen, så hadde jeg nok hørt/sett det. Ja, du kjører nok fra han med saab`n til din far! Si ifra! Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg