wildkin Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 er det virkelig INGEN som har noen bilder av den eller? Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Jeg skal se om jeg ser den her i byen.. Så skal jeg se om jeg får fumlet fram mobilen i tide og knipset ett bilde.. Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Nå har jeg endelig da fått tatt bilde av den.. Beklager dårlig kvalitet altså.. Vi kjørte litt fort, og det var bare så vidt jeg rakk og hive fram mobilen og få tatt ett bilde. (Trykk på selve bilde for større versjon..) Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Philip520 Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hmm ja litt vanskelig å se. Noen flere bilder?? Siter - 1989 BMW 520 - 1986 Audi 100 2.3 - 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 den som ble solgt med type-r motor i var vel en HB, så det er ikke den ihvertfall... Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 syns ikke den var så fet jeg? :wonder Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hmm ja litt vanskelig å se. Noen flere bilder?? Beklager, har ikke noen flere. Men hvis jeg ser den igjen, så skal jeg prøve så godt jeg kan. syns ikke den var så fet jeg? Det har jeg aldri sagt at den var... ;) Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trancistor Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Stemmer det, den med Type-R var HB ja. Men var candygrønn. Så det så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 noen mobilbilder tatt i mørket på streetmeet igår :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Syns jeg så den bilen din der i går ja.. Fin bil ;) Godt du fikk tatt bilde av den da! Mobilen min gikk tom for strøm rett før vi kom til Nordbyen. Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Og ifølge sidene til Mekonomen, så er det en 1.5 liter.. Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Philip520 Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Off skjærmen min suger så sinnsykt, ser veldig dårlig. Men ser helt grei ut den. Vanskelig å se front stylinga. Siter - 1989 BMW 520 - 1986 Audi 100 2.3 - 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 syns ikke den var så fet jeg? :wonder Ikke jeg heller. Jeg synes faktisk den var stygg. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Var ganske pen, men bil uten litt motor blir litt kjedelig.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Syns jeg så den bilen din der i går ja.. Fin bil ;) Godt du fikk tatt bilde av den da! Mobilen min gikk tom for strøm rett før vi kom til Nordbyen. er nok ikke min civic..kjører g2 jeg :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg