Adzam Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Hei, har en -89 glx 1.5 med vindusvisker bak, problemet er at sikringen som passer på visker bak går. den holder noen få turer i regnvær men så poff* Jeg lurte på om man kan sette inn en større sikring, men min far foreslo det var et elektrisk problem som burde vært fikset. Noen forslag...!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Å sette inn en større sikring enn det skal være må du ikke gjøre. Sikringen er der for å forhindre at det skal bli større feil med kortsluttning blandt annet. Siden dette skjer bare når det regner burde du sjekke viskermotoren og ledningene. Jeg vil påstå at det er vann og kondens som lager disse problemene. Så sjekk motoren, kontaktene og ledningene å se om du finner kondens eller brudd på lederne Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg