SVK Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 driver å styrer med det lednignnettet da vøtt.. hehe.. men sitter igjen med så mange lednigner, å finner ikke no spess her inne så spørr jeg.. er jo ikke den første.. Den tykke gule\røde går til bensin pumpa tynn rød\gul sikring 4 tynn svart rød tenning skal stå 50 der den skal sitte??(noen som har no koblings skjema)??? så er jeg ikke sikker på resten, den blå\gule skal på teninga den også.. signalet til starteren?? så er det en tykk bøå og en tynnrod\svart og en hvit\rød og en grønn som det sitter en kontakt på.. ac?? Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 dette skjønnte ikke jeg stort av hvertfal... bilder er en fordel her skal du finne svar.... og for all del; Kjøp deg Haynes håndboka! Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 driver å styrer med det lednignnettet da vøtt.. hehe.. men sitter igjen med så mange lednigner, å finner ikke no spess her inne så spørr jeg.. er jo ikke den første.. Den tykke gule\røde går til bensin pumpa tynn rød\gul sikring 4 tynn svart rød tenning skal stå 50 der den skal sitte??(noen som har no koblings skjema)??? så er jeg ikke sikker på resten, den blå\gule skal på teninga den også.. signalet til starteren?? så er det en tykk bøå og en tynnrod\svart og en hvit\rød og en grønn som det sitter en kontakt på.. ac?? 50 er nok på tenningslåsen. men du må få deg et koblingskjema. jeg bruker autodata. koblingskjema til alle biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
75mk2 Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Det står hvordan de ledningene skal kobles i tråden "Guide: fra a til f". øverst på dette forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 men er så mye forskjellige farger å sånn... stemmer ikke med det nettet jeg har.. men fikk skjema på volvo nå..:-P så da ordner d seg. Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg