Gå til innhold

Gi meg styrke!! (Gatebil priser!!)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, fy fan, snakk om å dra mest mulig penger for alt.

Hadde tenkt meg nedover en av dagene, med utstilling, men 250 for bilen og 180 for meg frister ikke så jævli. Å betale 430 kroner bare i inngang, så kommer bensin, mat osv i tillegg, det syns jeg blir dyrt for et biltreff.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig i at prisnivået Gatebil har lagt seg på nå er litt drøyt. Jeg lar meg selvfølgelig provosere og blir forbannet p.g.a. dette og da... I tillegg til disse stive prisene så skal man i tillegg kanskje kjøre et stykke, spise og overnatte og da blir det fort penger av det.

Men på en annen side så er jo dette for min del noe jeg drar på kanskje en - toppen to ganger i løpet av et år. Og det er uten tvil høy underholdningsfaktor! Så det blir jo ikke store summene sånn sett. En fuktig tur på byen koster også penger liksom... Det har jo med hver enkelt persons prioriteringer å gjøre.

 

Men det er jo en tankevekker; at Gatebiltreffene de siste årene har vært "overbefolket"...

Er dette Gatebil's måte å få ned køene på uten at det går utover inntektene?

1998 Nissan Primera GT

x 1986 Ford Sierra 2.0L

x 1991 Nissan 300 ZX TT

x 1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kveld på byen koster omtrent det samme.. en helg på danskebåten er vesentlig dyrere.. her snakker vi prioriteringer.. dere får gjøre hva dere vil, jeg drar på gatebil :D

 

(men nå skal sant sies, jeg trenger ingen camping, så betaler kun festivalpass til 670kr)

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

230 kr for en dag med parkering. er ikke så ille.

men 1200 kr for en helg., tja hvor mye går det på en helg på byen? MYE MER!

+ at vi får et strippe show eller 3 på lørdan + masse bra biler på dagen ;)

 

men i forhold til de gamle prisene så er dette meget dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil er populært, dermed vil de automatisk "teste" publikums vilje til å betale..

Det er det samme for alle populære merkeprodukter.. Ikke prøv å inbille meg at en merkebukse i dongeri koster 1500 kroner , og en billig koster 300 ..

Det koster omtrent det samme å produsere begge to.. Er bare merket og utsalgsprisen som er foskjellen..

Så lenge det er etterspørsel så vil selger prøve å øke inntjeningen..

 

Uten sammenligning forøvrig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes prisene er helt ok jeg..

650 for ei hel helg (+ evt overnatting, spleiser man på en teltplass blir det BILLIG).

 

finner vel ingen festivaler som koster mindre?

reise, mat og drikke må man påberegne seg uansett hvilken festival man skal delta på.

 

om man heller ikke har råd til å betale 250 for å stille ut bilen så er sikkert ikke bilen verdt å se på heller.

 

som nevnt over, en kveld på byen koster ca det samme, ei helg på danskebåten koster langt mer. prioriteringer.

Audi A4

- 2.0 TDI B8 Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om man skal være der hele helga trenger man da bare festivalbillett??!!?!

eller??

ja.. så kommer eventuell camp plass i tilleg!

Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen!

*Audi A4 TdiQ*

*King Cab 2.2 badass*solgt*

*Sierra 2.0 IS *søppel*

*arctic cat zl 500 *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår