Gå til innhold

Gi meg styrke!! (Gatebil priser!!)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gatebil er populært, dermed vil de automatisk "teste" publikums vilje til å betale..

Det er det samme for alle populære merkeprodukter.. Ikke prøv å inbille meg at en merkebukse i dongeri koster 1500 kroner , og en billig koster 300 ..

Det koster omtrent det samme å produsere begge to.. Er bare merket og utsalgsprisen som er foskjellen..

Så lenge det er etterspørsel så vil selger prøve å øke inntjeningen..

 

Uten sammenligning forøvrig..

 

1500 bare?? betalte 5000 for 2 stk jeg! :D

nok om det...

 

syns det er dumt at de skal tyne grensen enda mere på noe som allerede er et millionkonsept...kan bli så det sier stopp endag da...andre vil starte samma opplegget bare billigere...noe jeg håper da gatebil er blitt så grisk..

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ''gamle'' dager kostet det vel bare 120kr å komme inn, 50kr for teltplass, og 300kr for kjøring begge dagene. Helt greit;)

-Idag stilles det jo andre krav til ting som koster; medisinsk personell tilstede, leie av jord hos bøndene, enda flere vakter og folk som er i sving, og all underholdningen koster vel og sitt, så klart de må ha mere kroner, MEN på en annen side kommer det jo 7-8ganger så mye mennesker idag så kommer jo inn mer kroner uansett.

 

Men er jo blitt med gatebil som med alle andre millionkonsern, de tenker bare profitt og atter profitt og har de mulighet til å melke folk for kroner, ja så gjør de det. De hadde uansett vært stappfullt om det kostet 2000kr p komme inn.

 

Og alle dere som syter her? Dere dukker vel opp i sommer uansett tenker eg;) Finnes faktisk gode alternativer til gatebil, om man ikke er der bare for å drikke og se på horer...

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg skjønt det riktig at dette blir prisen for 1 person med bil fre-søn + camp

 

Helgebillett fre-søn: 650,-

Campbillett Bil + telt/vogn fre-søn: 500,-

3 dager parkering: 150,-

(+ dama / kamerat 1150,-)

----------------------------------------

=1300 kr (2450 KR)

----------------------------------------

 

Parkeringen er nok ikke inkludert i Campbilett, ettersom passasjerer må også betale 500 kr for campbilett. og de har jo ikke med bil.

 

Jeg synes det har økt veldig de siste årene,

Skal opp på lørdagen. da blir det 230 kr :) grei pris..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er vel prisene, en annen ting er underholdninga. Syns de kunne kutta ned på en del. Eller ihvertfall sånn at man kom inn med en fast mindre pris og måtte f.eks betale for å komme inn på konserten eller strippinga. Er ikke alle som interesserer seg eller gidder å se på det. Eventualt ha bånd for dem som har betalt for hele sulamitten og de som har betalt for å se og kjøre bil..

 

Er veldig mange som kommer bare for å drikke og se konsert. Det er forøvrig Gatebil skyld i selv, ved å etablere "partycamp" og øltelt. Da har de jo akseptert fylla. Vil egentlig tro det er billigere å opprettholde en alkoholbegrensing enn det er å rydde opp etterpå på partycampen. Ha en del funksjonærer gå rundt og kaste ut de som er drit fulle å lager kvalm. Har ingenting imot grilling og pils på kvelden, men ett sted går grensa..... Er også mange ting de kunne kutta ut som ikke mange gidder å se for å både luke ut de som bare kommer for å feste og for å sette ned prisene. Jeg syns Gatebil har blitt synonymt med damer, stripping, flatfyll og herjing.

 

Prismessig er det ikke så ille. Ihvertfall ikke for hele pakka med konsert, se på biler, damer osv osv. Som folk sier her, en hel helg på byen koster like mye. Jeg kommer til Rudskogen selv om det koster litt, er mye morro for penga. Men de kunne satt det ned til f.eks. 1000-1200 kr til sammen for inngang to stykker, parkering hele helga og telt utafor bilen. Begynner å bli dyrt når det nærmer seg to tusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er vel prisene, en annen ting er underholdninga. Syns de kunne kutta ned på en del. Eller ihvertfall sånn at man kom inn med en fast mindre pris og måtte f.eks betale for å komme inn på konserten eller strippinga. Er ikke alle som interesserer seg eller gidder å se på det. Eventualt ha bånd for dem som har betalt for hele sulamitten og de som har betalt for å se og kjøre bil..

 

Er veldig mange som kommer bare for å drikke og se konsert. Det er forøvrig Gatebil skyld i selv, ved å etablere "partycamp" og øltelt. Da har de jo akseptert fylla. Vil egentlig tro det er billigere å opprettholde en alkoholbegrensing enn det er å rydde opp etterpå på partycampen. Ha en del funksjonærer gå rundt og kaste ut de som er drit fulle å lager kvalm. Har ingenting imot grilling og pils på kvelden, men ett sted går grensa..... Er også mange ting de kunne kutta ut som ikke mange gidder å se for å både luke ut de som bare kommer for å feste og for å sette ned prisene. Jeg syns Gatebil har blitt synonymt med damer, stripping, flatfyll og herjing.

 

Prismessig er det ikke så ille. Ihvertfall ikke for hele pakka med konsert, se på biler, damer osv osv. Som folk sier her, en hel helg på byen koster like mye. Jeg kommer til Rudskogen selv om det koster litt, er mye morro for penga. Men de kunne satt det ned til f.eks. 1000-1200 kr til sammen for inngang to stykker, parkering hele helga og telt utafor bilen. Begynner å bli dyrt når det nærmer seg to tusen.

 

Her er du inne på noe, Det hadde også vært fint at de som kjøpte "party" bilett at de skulle bli plassert nede på jordet, og dem som kjøpte "ikke party" bilett kom nærmere, (kommer fra en som faktisk savner å våkne til lyden av bil lyd på rudskogen og ikke at en full jævel står å pisser på bilen din, hilsen en som savner grusplassen / go cart banen på rudskogen)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er du inne på noe, Det hadde også vært fint at de som kjøpte "party" bilett at de skulle bli plassert nede på jordet, og dem som kjøpte "ikke party" bilett kom nærmere, (kommer fra en som faktisk savner å våkne til lyden av bil lyd på rudskogen og ikke at en full jævel står å pisser på bilen din, hilsen en som savner grusplassen / go cart banen på rudskogen)

 

Er enig der, men de var en "stillecamp" i fjor på grusbanen/parkeringsplassen ved gocart banen i fjor? Går jo ann å bruke den. Ellers kan du jo bare stille ut bilen din og sove ved siden av den på gocart banen. Da våkner du til lyden av biler og ikke fylliker som pisser på bilen din! Noen som jeg også er litt lei av, partyteltet mitt gikk allerede første natta i fjor :S takk til den tullingen som reiv det ned!

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken til at det er camp med underholdning/ølservering er denn.

 

Gatebil hadde som mål å lage et kult biltreff. Flere og flere kom på treffene, det er jo bra, men så ble det såpass stort at mange som ikke har genuin bilinteresse også kom. Slik er det også på alle andre større arrangementer. Folk utenfor den primære målgruppen tiltrekkes av at det er mange mennesker samlet ett sted.

 

Plutselig hadde Gatebil en rekke publikummere som hadde like stor interesse av fest og underholdning(show/konserter) som biler. Eneste muligheten var da å lage en camp der all aktiviteten skjedde utenom treffet. På denne måten fikk vi bukt med fyll og fikk et roligere treff for de som digger bil.

 

Siden 04 har vi hatt en meget positiv utvikling mht fyll på treffområdet. Dette er til alles beste, særlig vi som fortsatt er mest opptatt av bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår