Gå til innhold

Gi meg styrke!! (Gatebil priser!!)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

For min del så betaler jeg gladelig de pengene her for å få med meg en happening som dette...

 

Jeg lever og ånder for bil så dette tenker jeg ikke over ;)

 

og en helg på byen hadde kommet på langt mere for min del som igjen ender i skallebank

Joda, er vel ingen tvil om at folk betaler det det koster, men diskusjonen er mer det at hvor dyrt det har blitt..

Menmen, det er markedet som bestemmer prisen, og er markedet villig til å betale den prisen, så skjønner jeg at dem legger seg på det nivået. Dem driver vel ikke akkurat veldedighet.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

får også håpe da at for de ekstra pengene de tjener mer så får vi se proffe vakter i stedet for maktsyke gamle bondetamper i Terminator solbriller så de tror de er barske... de har jo vært surere enn sitron tidligere ihvertfall... og lite behjelpelige...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si en ting: FYLL OG BIL HOLDER OVER HODE IKKE SAMMEN!!!!

 

Jeg synest det er tragisk å se flotte forseg gjorte biler stå på partycampen sammen med flyvende ølkorker og galne folk som er misunligge må det en har fått til.

 

Jeg synest prisen i fjor var fornuftig. Jeg betalte 650,- for telt og bil på camping pluss bane greiene. Jeg satte ikke beina mine innforbi gjærdet til horene og skinn-rockerene på scenen.

De som skal se damer å drikke seg drita kan vel dra på ungkarsfestivalen helga før.

 

Nå har jeg riktignok hatt mine fyll på gatebil, og jeg nekter ikke for at det var jævli gøy. Men en plass går grensa. OG en ting til jeg reagerte på i fjor var når jeg tok Volvoen og skulle kjøre den opp på go-cart banen for å la den stå der, så fikk jeg beskjed om at jeg hadde feil billett, måtte bare snu med en gang. Hva er det for en instilling!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1500 bare?? betalte 5000 for 2 stk jeg! :D

nok om det...

 

syns det er dumt at de skal tyne grensen enda mere på noe som allerede er et millionkonsept...kan bli så det sier stopp endag da...andre vil starte samma opplegget bare billigere...noe jeg håper da gatebil er blitt så grisk..

 

 

Helt ening med deg... De tar alt for mye....

1995 Toyota Supra(singel turbo)

2007 Toyota Landcruiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig der, men de var en "stillecamp" i fjor på grusbanen/parkeringsplassen ved gocart banen i fjor? Går jo ann å bruke den. Ellers kan du jo bare stille ut bilen din og sove ved siden av den på gocart banen. Da våkner du til lyden av biler og ikke fylliker som pisser på bilen din! Noen som jeg også er litt lei av, partyteltet mitt gikk allerede første natta i fjor :S takk til den tullingen som reiv det ned!

 

Joa, hvis du er heldig nok til å komme inn så. Eneste jeg har hørt de siste gangene jeg har prøvd på det, er go cart banen / grusplassen bare for utstillere og banekjørere. Så jeg har bare blitt veileda rett til partycampen. :(

Not like the god old days :) hehe

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns disse prisene er latterlige jeg...

 

ja de trenger penger til medisinks hjelp osv, men de klarte jo å skaffe det i fjor og årene før????

 

etter at gatebil ble populært i norge har det bare blitt et as firma som bare skal tjene penger...

 

om du vil se strippere å drekke kan du vel bare ta en tur på byen??

 

vil du se biler kommer du på gatebil,men om du bare er der for å se litt kvinne kropp, kunne du tatt deg en rundtur i oslos gater

Volvo 945 selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg på Våler nå, men er virkelig 15 åringer ordentlig velkomne? Riktignok er det jo barn der og allting, men jeg drar iallfall ikke dit for én dag. Er det virkelig så koselig å campe sammen med fyllovarter?

 

Forresten, må bare quote fra hjemmesiden, ang. taxien.

 

NRK's frokost TV: Se Gatebil bygge taxi'n i løpet av to timer her!

 

Den ble trolig ikke bygget på 2 timer, slik NRK fremstiller det. Og til min fortvilelse, fremstiller Gatebil det også slik..

 

 

TAxi'n er laga like mye for passasjerene som for føreren. Er du en av de heldige som blir stroppa fast i racingstolene, skjønner du hvorfor

 

De er da ufattelig seriøse, klarer ikke engang å skrive helt riktig om taxien, slurver med store og små bokstaver, osv.

 

 

Dersom hele Gatebil hadde blitt ett par mer seriøse, kunne jeg mye heller tenkt meg å både kjøpe bilder, billetter og blader av dem. Men ikke nå, alt for umoden "journalistikk" og markedsføring.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

De tjener vel like mye på ølteltet og fylla som på bilene.

Derav fylla...

Og strippingen, er sikkert noen som drar dit kun derfor...?

Har tenkt meg dit, men blir det dårlig vær, gir jeg faen:fingers:

 

Så gatebil for krysse fingrene for værgudene, hvis mange tenker som meg, hehe.

 

Er enig i at det er dyrt nok ja, men men. Er det moro så er det moro, og det er jo moro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så geniale. 1000 stk av 20.000 personer kjøper 1 bill. hver = 500.000 kr.

 

Hadde de solgt den på finn.no/bil hadde de fått max 250.000 for den.

 

 

Genialt!!

Tror nå at taxi`en er verdt mer enn 250k da:assman

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår