Gå til innhold

Gi meg styrke!! (Gatebil priser!!)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Syns ikke prisen er så ille på Gatebil.

Var ei helg på Elmia og det kostet meg (uten bensin, mat og alkohol) 2300,-

Klager heller ikke på den prisen, for det var ei kongehelg uten like.

Det var ei helg uten kjærring og unger, beste helga hittil i år :pray

Så nå blir det å dra til Vålerbanen, jeg og guttungen for å se på biler.

02 Caravelle tdi

84 Golf GTI (i deler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror nå at taxi`en er verdt mer enn 250k da:assman

 

Joa, men de fleste biler som er tunet er tunet for langt mer enn salgssummen. Altså, selv om BMWen er verdt, la oss si 400k, er det ikke sikkert den ville blitt solgt for mer enn 350. La oss si 2000 kjøper lodd, eller 750 kjøper 2 lodd hver, samt 1000 kjøper 1 lodd hver. Det blir penger av slikt.. Gatebil A/S er i det hele tatt, en liten pengemaskin..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men de fleste biler som er tunet er tunet for langt mer enn salgssummen. Altså, selv om BMWen er verdt, la oss si 400k, er det ikke sikkert den ville blitt solgt for mer enn 350. La oss si 2000 kjøper lodd, eller 750 kjøper 2 lodd hver, samt 1000 kjøper 1 lodd hver. Det blir penger av slikt.. Gatebil A/S er i det hele tatt, en liten pengemaskin..

 

1500 lodd er det som skal bli solgt...

500 kr pr lodd

 

hvis alle lodd blir solgt har Gatebil fått inn 750 000 kr for den bilen

 

En Utolla bmw E90 med ombygd motor som ikke er registrert er IKKE verdt 750k :) nå vet jeg ikke om den er tolla inn, men tviler ettersom det ikke er skilter på den.

 

Men han som har kjøpt ett lodd for 500 kr blir nok GANSKE førnøyd:)

 

Correct me if im wrong okey, please :)

 

mvh

Joachim

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot slutten av året er det nok minst 3000 lodd som er loddet ut ;)

 

OBS: Det vil kun bli solgt 1500 lodd - så sjansene er store for å vinne!

 

Tatt fra en mail sendt ut fra Gatebil

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS: Det vil kun bli solgt 1500 lodd - så sjansene er store for å vinne!

 

Tatt fra en mail sendt ut fra Gatebil

 

Er det ikke menneskelig å ta ut så mye penger av en ting som mulig? Det er jo lett å si det nå, men vil det kun bli solgt 1500 lodd? ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man snur litt på det, så blir det en billig 2005 mod BMW 320 til vinneren, selv om han kansje må tolle den og for å få den gategodkjent med den motoren.

De bilene ligger jo på rundt 350 - 400.000,- så det å kansje betale f.ex. 200.000,- i avgift er jo et kupp sånn sett.

 

 

Edit: bomma litt på modell og pris:iconsm

02 Caravelle tdi

84 Golf GTI (i deler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brukt mer enn kr 500 på byn jeg... Men det er jo snakk om prioriteringer... Vet jo at det koster å arrangere ting som gatebil, og ingen jobber vel gratis lenger? Så skal jeg på gatebil så betaler jeg parkering og inngang... Hvis været er bra. Overnatter ikke, da jeg ikke har lyst eller intresse av å omgås en haug med idioter som syns det å velte rundt drita fulle.... Ikke er gatebil så ille gøy lenger heller....

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loddsalget er genialt, de får inn mye, mye mer enn det bilen og bygget har kostet. Men på den andre siden så blir personen som vinner sikkert lykkelig. Jeg kommer ikke til å kjøpe lodd.

 

For dem som vil se på nøkkeltall for Gatebil AS:

 

http://www.purehelp.no/vis.asp?t_page=2&company_name=GATEBIL+AS&ftknr=5B4B474F4119474D43

 

Omsetningen har steget fra 2,1 mill i 2001 til hele 8,6 mill i 2004. Blir spennende å se hvor mye de omsatte for i fjord. :)

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser litt lenger ned på den siden, så ser man hvor mye dem har i utgifter også.

Nå er ikke jeg noen regnskapsfører, men for meg så ser det ut som om dem gikk i minus siste året.

 

Det i fjor er jo vel så viktig, da Gatebil Magazine kom. Jeg vil tro de tjener en god del mer nå.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår