VwGolf1.8 Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 har vurdert detta fuel rail greiene på min 16v. Hva trenger jeg hvor får jeg tak i delene? Hvordan virker det? Noen som kan forklare meg det eller vet om noen sider som det står detaljert på? Har lyst til å sette meg inn det! Det som er gjort med bilen min nå er skikkelig Vasse kammer og effektanlegg. Kommer porting og grenrør når midlene tillater det! Men det blir vell ikke noe effektøkning av det? Vil ha bort det innsprøytningssytemet som jeg har idag og kaste luftilterboken på sjøen:) Takker for alle svar som er vettuge;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Jeg vet ikke helt hva du tenker på. Bilen din har innsprut, og det vil også si at den har fuelrails/dyser/regulatorer osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Det er IKKE fuelrail på orginal 16v, den har bensinmengdefordeler. Skal du ha fuelrail må du bygge om til elektronisk sprut. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Har fuelrail liggende til 16v, både til orginalt og kort innsug. Send PM Har muligens noen passende G60 dyser til overs også Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 takker for svar, men noen som hvet hvor jeg kan lese om dette sette meg inn i hvordn det funker! Noen som har bygd om på noen av Gti'ene sine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 vwvortex.com er plassen å lete etter tråder.. ellers kan du søke her på alle 16vT prosjektene, blandt annet mitt.. da vi som bygger om til turbo og må bygge om til elektronisk sprut med digifant eller lignede.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 eventuelt prosjektet mitt.. driver og bygger om til 16V NA meed MS EFI! :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoFFen Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Kom å kikk på bilen min NÅR jeg blir ferdig..;) Kjøpte samme MS som deg Housey. fikk det i dag! sitter å lodder for harde livet! onfiredevi Dumme bilen har gitt meg mye motgang i det siste..:chairshot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg