Mew Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by borabora Nei, kunne godt tenkt meg det selv jeg. :) De har noen dager mer enn andre lønnsmottagere i året.... kunne heller jobba noen dager ekstra i året, enn å ha jobba på en ungdomms skole. (Barneskole kunne kanksje ha gått..) Men nå blir vel topicen helt spora av her, det var vel snakk om Saab var en gubbe bil.... ;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck "BMW, derimot, er en bil for sportsstjerner. Ifølge de danske og norske testpersonene er føreren mann og liker hiphop." En slutning som utvilsomt er fattet på bakgrunn av at John Carew og horder av innvandrere kjører BMW. og meg da... noen som sponser "Kebabtralle"-klistremerket i ruten min? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Jeg sponser gjerne svart maling, og det er ikke bilen du skal male, for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg