Gå til innhold

Video: NordmøreGatebil Lånketreff April 2006 22min

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har den banen virkelig så masse humper? Ellers en knall film men jeg vil si du har levert bedre filmer før Pudding. Akkuratt hva som gjør andre bedre enn denne greier jeg ikke sette helt fingen på ...

Jeg skal si deg, Innsats - effektbruk - sync og generellt tiden jeg har brukt på redigering og filming var kuttet ned på i forhold til før.

Men det er faktisk bredre å få ting ut litt raskere, når jeg skal være perfeksjonist blir jeg aldri ferdig.. og det har jeg flere tilfeller av :)

Jeje folk ser nå hva som skjedde iallefall..

Treffet var bra, men det manglet noen WOW biler - med sånn alle snakker om faktor.. Bare normale biler og halvspennedne kjøring :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken artist er d som har laget den derre night's of fire sangen?????? filmen var foresten kjempe braa

Artist liste for alle videoene mine står på .

http://www.gunstig.no - også trykk på videproduksjoner :)

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit produkt dette Pudding ;)

Men jeg lurer enda på når dvd`en fra Sommertreffet kommer?

Sorry litt offtopic

Tja, håpet er årets første sommertreff ja, men jeg vet ikke.. ble litt større arbeidsmengde enn jeg hadde tid til grunnet litt slitsom jobb jeg fikk meg.

Att den kommer kan jeg love, bedre sent enn aldri men ble litt vel sent :|

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns denne var meget bra jeg da Pudding, selv om du ikke er helt fornøyd med den. Fått med det meste av hva som skjer.

Det at folk syns den er litt dårligere enn andre filmer du har laget tror jeg kan være musikk valget... Ikke det at det er dårlig musikk på denne heller, men kansje ikke SÅ fengende som den keep me hanging on låta som var på 2004 filmen. Utrolig mye Musikken gjør med en film syns jeg da.

Du har fått med masse bra vinkler på filminga. Og ikke gjort det sånn at det er 4min utstilling og kun banekjøring i 18min etterpå, men variert litt med banekjøring og utstilling, noe jeg syns var bra da.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider