vectra98 Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 jeg har tenkt å kjøpe angel eyes til min vectra b. Er det noen her som har montert dem selv? Er det vanskelig? synes jeg leste noe om at lysene måtte justeres eller noe og at man ikke kunne bruke den elektriske høyde-justeringen..?? Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 jeg har tenkt å kjøpe angel eyes til min vectra b. Er det noen her som har montert dem selv? Er det vanskelig? synes jeg leste noe om at lysene måtte justeres eller noe og at man ikke kunne bruke den elektriske høyde-justeringen..?? Når "lyssatsen" er tatt helt ut, må den justeres ja, men det kan du jo grov innstille om du merker deg hvordan det lyser idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 ok, men for å få det helt perfekt må jeg vel ha den på verksted for å fin justeres...? Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Ja, tror det, men jeg har aldri prøvd det selv, bare det jeg har blitt fortalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 ok. jeg vet om et lokalt verksted her som ikke er så dyr heller, får kanskje bare dem til å fikse det! Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg