Roth6 Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 autostrada hadde én liten koselig utstilling på brygga !! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 stod de der og viste frem biler? :s ikke det de var der for vel ? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roth6 Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Jo det må det ha vært. Kan ikke tenke på noen annen grunn til at de skulle ha biler utstillt der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 hehe, vet ikke om du la til bildet i ettertid i tråden, men jeg så det ikke med en gang skjønneru:P var nok utstilling siden den har fått autostrada skiltene på ja:P Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roth6 Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 mhm.....nei de var der ikke først.....slet litt skjønner du, men fikk de ut til slutt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Halla Roth :hide Bra du legger ut litt ting her du også!! Gallardo er ikke så dårlig heller ;) [Gajjardo] Btw har du bilde av Berrera'n? Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Er den finere enn den ser ut på bilder? Merker at Gallardo er "love it or hate it" bil mtp. utseendet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Er den finere enn den ser ut på bilder? Merker at Gallardo er "love it or hate it" bil mtp. utseendet. Har selv sett Autostradas Gallardo "in real life" - og ja den er finere på ordentlig i ordentlig dagslys! Alle biler er det!! ;) Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 syns gallardoen er den fineste lamboen hittil jeg :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Kan forøvrig skrive under på at Gallardo er helt pervest rå å kjøre! :D Kjørte den på bane i England i helgen, KNALLRÅTT! Kjørte også Ferrari F550, Aston Martin DB9, Jaguar XK8, Porsche 997 Carrera, men ingen kom i nærheten når det gjelder råskap! Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hva er det du gjør/har som ikke vi gjør/har som gjør at du får tilgang til disse herlighetene? :D Jeg vil også. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hva er det du gjør/har som ikke vi gjør/har som gjør at du får tilgang til disse herlighetene? :D Jeg vil også. Jeg har den rette jobben.. :P Vant en tur med Oki (skriverprodusenten), dro over på torsdagen, kjørte på fredagen og hjem på lørdagen. Forøvrig jeg som kjører på det bildet der... ;) Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Jeg har den rette jobben.. :P Vant en tur med Oki (skriverprodusenten), dro over på torsdagen, kjørte på fredagen og hjem på lørdagen. Forøvrig jeg som kjører på det bildet der... ;) Lag deg en egen tråd med bilder å hvordan bilene var å kjøre å slikt! Det hadde vært konge:) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Kjørte du med manuell kasse eller sånn e-gear greier? Syns det er så trist med flip-flap gir... Men lurer samtidig på om de med e-gear har clutch eller ikke, evt hvordan det fungerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Kjørte du med manuell kasse eller sånn e-gear greier? Syns det er så trist med flip-flap gir... Men lurer samtidig på om de med e-gear har clutch eller ikke, evt hvordan det fungerer! Kjørte den med e-gear. Totalt forskjellig fra automatkassegiring, det virkelig nøkka i bilen når man giret. F550'en var helt jævlig i forhold, clutchen var steinhard (!!) og den var jævlig å få i gir - ikke snakk om noe rivgiring der. Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg