Sower Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Da er 17 mai over, og vi vil selge russebilen vår som vi til slutt valgte å navngi "Bedre seint enn aldri" -.^ Det er en strøken russebil med kriminelt rulleblad og har kun en rar bulk på førerside (: den ble eu godkjennt for 2uker siden nå, og er eu godkjennt til 2008. Årsavgift er betalt :) Det meste av historien til bilen står her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108400 og bilder er det litt dårlig av enda.. ;( *sukk* dette er da en bil som det eneste er å gjøre med er å tulle så mye du vil med interiøret.. vi fikk bare lakkert panelene som var på veggene svarte og snudd om setene. :P prisen blir på 20000,- (omreg ikke inkl.) send pm om det er noe du lurer på ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 *bump* Kan vel også nevne at bilen har integrert startknapp siden alle nyere biler har slikt..;) bremsekraftforderler skivebremsene er helt nytt.. :) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katarn Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Er int. :) Får du lagt ut noen ferske bilder? Siter SAAB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 jeg skal prøve å få dem over på en eller anna måten... tror jeg må ta bilder med mamma sitt digitalkamera, men det får jeg gjort først imorra.. akkurat hjemme fra jobb og alt jeg gidder nå er å coope på tv'n.. ;) Men like greit.. da får jeg satt opp bilen til skikkelig "posing" og kanskje fjerna noe av veisperringene og den oppblåsbare dukka bla. som ligger baki etter en hard russetid.. :???: kan jo legge ut flere gamle bilder jeg har av bilen så du får et lite bilde av hvordan den ser ut idag ;) [/img] og her har vi bulken.. den vises nesta ikke med maling over, og den er tatt i betraktning med i prisen... ;) vi prøver forresten enda å få på "rammene" på siden siden det blir hardt med bulken, men vi får det til før salget. :) [/img] Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 bilde fra 17 mai faktisk! :) fikk plass til 12 stk på taket til slutt.. *giggle* eneste jeg fant nå, så skal ta nye bilder imorra ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 på tide med litt mere info i bilen ;D vi skal nå sette inn det siste setet som vi har i bilen pga. vi har funnet ut kan passe alikevel om vi fjerner deksel på siden og bolter rullen til gulvet :) da blir dette det eneste setet i bilen med setevarmer :D denne er plassert rett ved 2 seteren så det blir en 3 seter som dekker hele baksiden... fant ut at dette var deilig uttenkt.. *stolt* yodude tatata! bilen er nå en 7 seter ;D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 bump ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 :bump bilder av inni kommer så fort noen faktisk gidder å ta noen >.< Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 bump;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 bilen selges nå for 20,000 ,- Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 bip! Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 :bump: Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 10 000,-kr..! Ring meg hvis d e aktuelt! 95820955 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 15000 er aktuelt... lengre ned går vi ikke ;) bilen er godkj. til 2008, og årsavgift er betalt... det er penger i segselv xD Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 bump :O Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg