Tsbusa Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Løp å kjøp! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spech Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Har du fått solgt den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 enda ikke solgt nei... :) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Denne såg interessang ut... Jeg skal snakke med folket:P Hvor mye bruker den på mila? Er det diesel eller bensin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 er bensin på denne vanen.. ;) hm... på bykjøring bruker biler generelt masse bensin, så jeg tror vel 1,4 liter på rå kjøring... eller! jeg skal spørre de som holder den i gang etterpå :D bilen får ikke stå stille og råtne, så har en gjeng som driver og fikser smått på den og kjører den rundt. langkjøring. 0.8 trur jeg. :) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spech Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Bilen ser bra ut den... Hvor er du/dere ifra? Slik at vi kan komme å ta en titt på den om det er mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 kristiansund holder vi til.... eneste som egentlig er ikke-pent på bilen er den bulken på førerside, men malinga gjorde egentlig susen på dette :D om dere er skikkelig nøye er det bare å slipe å spakkle... no more to it ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spech Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Ville gjerne ha sett noen bilder av den innen ifra også... Den ser pen ut... Går den greit (med tanke på langturer osv)... Problemet er at vi holder til i Sarpsborg, litt trist å ta en så lang reise bare for å titte på den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 altså, jeg skulle til å ta bilder av hele bilen idag, men så var ikke han som hadde nøkklene hjemme såå jeg nøyde meg bare med å ta utebilder... >< men her er de iallefall :D sarpsborg høres langt vekke unna her ja.. =\ Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Så denne på vei til jobb idag, tror jeg det var, er en rå bil:) Og ganske pen egentlig! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spech Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Ja, den var veldig rå... Virket som en grei pris også, men avstanden er nok for langt unna:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 avstand suger ja.. ;O feks. mange pene biler i oslo som jeg skulle gjerne ha hadd kloa i.. xD men kjører vegard den så mye nå ja? O.O bra den blir brukt.. *hæhæ* Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 solgt ! :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg