Hans Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060518/NYHETER/105180194/1298/AT# :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 du verden og mye positiv kritikk det var da :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 bra :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Stylinggutta kommer til avisen for å markere at det er stor avstand til dem som driver ulovlig kappkjøring F&F gutta kappkjører jo med Eclipse.. Men dersom de sikter til rånere er vel det mer rævkjøring enn kappkjøring.. Tror for mange i Norge har sett F&F, det er ikke slik det foregår.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Første kommentaren er av Rdl.. lenge sida jeg har sett noe derfra, men man merker at det er han for å si det sånn blah Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Har sett denne artikkelen og rister på hode av disse prkåte pappaguttene med plastik fantastik bilene sine. Fordi jeg har dyr lakk kan jeg ikke kjøre fort ! Det er vel noe av det tetteste jeg har hørt Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Første kommentaren er av Rdl.. lenge sida jeg har sett noe derfra, men man merker at det er han for å si det sånn blah Hva mente du med det? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Mhm... Biler skal brukes!! åååneeei, den rosa bmw min som står i stil med hårbåndedet mitt har fått en ripe!! uuusssj, pappa!!! :'( Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 norges mest særiøse bil klubb... ehh... de har brukt bilder av ene bilen min for å lage et "medlem" av klubben f.eks sånn at det skulle se ut som at de var flere osv, dette var noe jeg tok opp med de.. gikk en stund og så var "medlemmet" borte.... og ja, virker som en gjeng med mammadalter og pappagutter som er livredd for å få litt negativ kritikk... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Virker som en gjeng med idiotiske pappagutter :) Dette minner om de som kjøper pene biler for å gjemme dem vekk.. BILER ER TIL FOR Å KJØRES! :knob: Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Siden de ikke bruker bilene til å kjøre fort, hva skal dem med Cooler? Fake? :shake Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Virker som en gjeng med idiotiske pappagutter :) Dette minner om de som kjøper pene biler for å gjemme dem vekk.. BILER ER TIL FOR Å KJØRES! :knob: biler er til for å brukes ja... jeg som da har ny lakk til hele 32k har på under 1 mnd steinsprut osv... stakkar han som hadde en lakkjobb til 35k som ikke torde å bruke bilen ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Siden de ikke bruker bilene til å kjøre fort, hva skal dem med Cooler? Fake? :shake Må jo bremse og få mest mulig hester å stenge inne. blah Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 syns dette er litt rart...når noen viser en artikkel der gatebiler blir ulovliggjorte av mediene og fremstilles som råkjørere sytes det som faen...MEN når de fremstilles som det motsatte sytes det som faen da og! hahaha! GRATULERER!! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 syns dette er litt rart...når noen viser en artikkel der gatebiler blir ulovliggjorte av mediene og fremstilles som råkjørere sytes det som faen...MEN når de fremstilles som det motsatte sytes det som faen da og! hahaha! GRATULERER!! Sytes over de som er omtalt i artikkelen. "Kan ikke kjøre grunnet for dyr lakk". Get it? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg