audifanatic Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 At de ikke kjører Saab, men RicePower! ;) Ja lenge leve ricepower. HAHA. Er vel ikke akkurat noe å være misunellig på de japse bilene der. eller?:hide Den dagen folk ser meg kjørendes rundt i en japsebil som er stylet, og jeg leker kjempe råå. Da skal noen få lov til å virkelig slå meg helseløs.:boxers Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 kan ikke folk bare skjønne at ikke alle liker samme bilen a? blir så lei av dette tåplige din bil er dum siden den .... bla bla bla, svada.. +++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Ja lenge leve ricepower. HAHA. Er vel ikke akkurat noe å være misunellig på de japse bilene der. eller?:hide Den dagen folk ser meg kjørendes rundt i en japsebil som er stylet, og jeg leker kjempe råå. Da skal noen få lov til å virkelig slå meg helseløs.:boxers Samme sier jeg. I mine øyne finnes det ikke "RicePower". Så ja, jeg tar heller min 87 Saab 9000, over noen av de bilene som var i den reportasjen. Det er snakk om prinsipper. (Les signatur) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Samme sier jeg. I mine øyne finnes det ikke "RicePower". Så ja, jeg tar heller min 87 Saab 9000, over noen av de bilene som var i den reportasjen. Det er snakk om prinsipper. (Les signatur) Så fordi om du har hatt én dårlig Camry, betyr det at alle Japanske biler er ræv? Omtrent 1/3 av verdens biler er japanske, de andre er Europeiske og Amerikanske. Det blir vel som å si, at fordi du har vært i senga med én dårlig blondine, er alle blondiner dårlige i senga.. ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Det blir vel som å si, at fordi du har vært i senga med én dårlig blondine, er alle blondiner dårlige i senga.. ;) Er ikkje det tilfellet?? :roll: Greit at ikkje alle liker det samme. Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Er ikkje det tilfellet?? :roll: Greit at ikkje alle liker det samme. For all del, deilig at ikke alle kjører det samme. Men det er vel greit å respektere andres valg selv om man ikke elsker dem? ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 For å komme litt tilbake til det opprinnelige temaet i denne tråden: Jeg lurer på hvorfor de gutta har burnoutbilder i galleriet sitt når de er bare snille pappagutter som aldri kjører fort og er rett for å skade den nye lakken sin.. Men må også få si at jeg har møtt på to av bilene i denne klubben, og de kjørte meget pent. Lå foran den ene og dro på litt for å se om han var med, men han kjørte like rolig, å det står det litt respekt av. Sjelden jeg ikke biter på når noen terger iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SOFTY Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 forskjell på å kjøre om kapp evt knuse bilen å å kjøre normalt.. trenger ikke ligge i 120 på veien uanz åssen bil du har veitu;) få veier som tillater høy hastighet uanz så skjønner ikke at detta er et tema Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Så fordi om du har hatt én dårlig Camry, betyr det at alle Japanske biler er ræv? Omtrent 1/3 av verdens biler er japanske, de andre er Europeiske og Amerikanske. Det blir vel som å si, at fordi du har vært i senga med én dårlig blondine, er alle blondiner dårlige i senga.. ;) Har du vanskeligheter med og forstå at jeg rett og slett IKKE liker japanske biler generelt? Det er lov og ha meninger i dette landet. Og at 1/3 av verdens bilpark er japansk, er for meg rivende likegyldig. Btw, etter min erfaring er blondiner best :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bronco Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 missforståtte rånere --------------------------------------------------------------------------------Denne tråden begyte her. http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/artic...80194/1298/AT# Jeg kommer fra Haugesund og der er den samme avisskrivingen om diverse bråk og spinning fra rånere (stripekjørere) og konflikter med gatebil intereserte. det er den samme historien som kommer igjen og igjen. Jeg kjørte stripa for 20 år siden og da var det det samme, men da gjalt det helst amcar klubben og oss stripe kjørere. (jeg var i begge leirene) Det var noen få som ikke viste og ta hensyn til omgivelsene og herja hvor som helst, og ikke hvor det går ann og gjøre ting uten og sette andre i fare eller uroe andre ( i Haugesund ligger et alderhjem rett der hvor rånerene pleide og parkere) og derfor blir de jaget av politiet fra der de ønsket og være. Hvis alle hadde vært fornuftige så hadde det sikkert ikke vært problemer. Dyre biler eller billige biler. Og om noen har billig bil ternger han kansje være like forsiktig med bilen som han som har dyr bil for det viser som regel hvor dyp lomme boka er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet av Per Jacobsen:Og Roy!; jeg er helt enig, cosworth er sinnsykt artige jordebiler men ikke noe å kjøre fort med på vei.. HAHAHA! Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hehe...han ene der inne kaller cosworth for en jordebil...jævla pappagutter Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 nå skal det sies at norge ikke har veier som er bygget for fart.. nå i disse tider da skamsenking og mye plastikk er in så er det jaggu en fordel å holde lett trykk på gassfoten.(hilsen gokartkjører:P) og når det gjelder japse/tysker/amerikabil så sier jeg bare en ting... smaken er som baken Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg