Dr_BASS Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Dette må feires med litt bombay tv: link Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hahaha, genial :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FellaZ Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Det jeg har sett til de i tønsberg er ihvertfall ikke rå-kjøring og "rævkjøring". Syns det er en av de få klubbene som faktisk kjører med stil, de kjører bare for og kjøre. Hva så om de har dyre og fine biler? Jeg ville ikke takket nei til muligheten hvis jeg kunne fått ordna meg en så "dyr" bil. ;) Siter Audi A4 2007 2.0 TDI. "I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hahahah :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 HAHAHAH! Så deg på fnf med Eclipse! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 LOL.......... Som mange har sagt før så skal jo en bil brukes....... Vis du kun bruker den engang i året så kan du like godt parkere den inne på et museum............ Mvh Excursion Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Penjonistpartiets Ungdom? Så fælt moralske disse var da. Har noen av dem egentlig en bil som går "fort" da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Iiiiiik, ikke søl rusbrus og posesnus på bakken forran bilen min...iiiik. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 de er sikkert ikke no mer bestemødre bak rattet enn vi råkjørere er... men er jo smart av de å stå frem slik i en avis da! kan ikke stå der og si de kappkjører ofte, grisekjører mye og driter i bilene sine så lenge de går fort...hallo... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrix Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Da vet jeg hvertfall hvem som ikke skal syte neste gang mediene skriver negativt om råning i forhold til fart osv. For det er jo tydelig her at mange kjører gris =) Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Da vet jeg hvertfall hvem som ikke skal syte neste gang mediene skriver negativt om råning i forhold til fart osv. For det er jo tydelig her at mange kjører gris =) enig! men det klages jo uansett her da... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 enig! men det klages jo uansett her da... Sånn er det jo i Norge. Klaging uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Men det er forskjell på hvordan man skal gå frem også da. Og det er forskjell på fortkjøring og råkjøring. Men å stå der å syte at dem ikke kjører fort fordi de har så dyr bil og lakk? Hallo?. Tror majoriteten av de som kjører for fort faktisk har en bil som er dyrere enn den magiske 80.000kr grensa som må til for å være med i den klubben dems. Sytere Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Nåja, dette er DERES interesse, ikke vår. La det bli med det folkens! Har dere ikke noe positivt å si om det; ikke si en drit. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Har dere ikke noe positivt å si om det; ikke si en drit. Hvorfor det egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg