Gå til innhold

missforståtte rånere

Ranger emnet

Hans

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det jeg har sett til de i tønsberg er ihvertfall ikke rå-kjøring og "rævkjøring".

Syns det er en av de få klubbene som faktisk kjører med stil, de kjører bare for og kjøre.

Hva så om de har dyre og fine biler? Jeg ville ikke takket nei til muligheten hvis jeg kunne fått ordna meg en så "dyr" bil. ;)

Audi A4 2007 2.0 TDI.

"I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er sikkert ikke no mer bestemødre bak rattet enn vi råkjørere er... men er jo smart av de å stå frem slik i en avis da! kan ikke stå der og si de kappkjører ofte, grisekjører mye og driter i bilene sine så lenge de går fort...hallo...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet jeg hvertfall hvem som ikke skal syte neste gang mediene skriver negativt om råning i forhold til fart osv. For det er jo tydelig her at mange kjører gris =)

enig! men det klages jo uansett her da...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er forskjell på hvordan man skal gå frem også da. Og det er forskjell på fortkjøring og råkjøring. Men å stå der å syte at dem ikke kjører fort fordi de har så dyr bil og lakk? Hallo?. Tror majoriteten av de som kjører for fort faktisk har en bil som er dyrere enn den magiske 80.000kr grensa som må til for å være med i den klubben dems. Sytere

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider