v240tic85 Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 noen som har erfaring med dette merket! er det bra elelr dåli? Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 noen som har erfaring med dette merket! er det bra elelr dåli? Har ikke prøvd subbene, men frontsettet er kanonbra :D Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 subbene er kanonbra de og :D har en es 300 d selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 noen som har erfaring med dette merket! er det bra elelr dåli? spør Mr.SQ om di..han har peiling på di subbene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otemag Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 subbene er kanonbra de og :D har en es 300 d selv ;) Hei, vurderer kjøp av hertz sub jeg og.. har hørt de spiller bra og så er de ikke så dyr heller.. Hvilken forsterker kjører du den på? Hvilken bil står den i? Mvh Magnus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Silver2k her på forumet har kjøpt seg en slik. spillte utmerket ;) Da i ei lukket kasse på vel ca 30 liter. bør vel gå for portet med litt større volum om du skal spille høyt med mye bass :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Hei, vurderer kjøp av hertz sub jeg og.. har hørt de spiller bra og så er de ikke så dyr heller.. Hvilken forsterker kjører du den på? Hvilken bil står den i? Mvh Magnus jeg kjører min på en audison srx3, i en mazda 323 sedan :) kassa er på litt under 30 liter (lukket) har en egen prosjekttråd her og, så er det bilder og slikt der hvis du vil se :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 noen som har erfaring med dette merket! er det bra elelr dåli? Hertz har meget bra produkter til en fornuftig pris. Har montert noen Hertz bassere for kunder og de er meget fornøyd med lyden og kvaliteten. utvalget finner du b.la på http://www.engenaudio.com Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otemag Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 JA, vurderer ebx 300 r i ferdig portet kasse. Skal teste dette først i bilen sammen med den nye 1.1k fra audison. Da i 4ohm. Hva tror dere om det? Andre forsterker forslag? Hertz samarbeider jo litt med audison så dette må vel fungere vil jeg tro? Spiller hbx 300 ds mye penere, går dypere osv? Noen erfaringer? Er en e36 coupe med nedfellbare seter dette skal inn i. Mvh Magnus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 JA, vurderer ebx 300 r i ferdig portet kasse. Skal teste dette først i bilen sammen med den nye 1.1k fra audison. Da i 4ohm. Hva tror dere om det? Andre forsterker forslag? Hertz samarbeider jo litt med audison så dette må vel fungere vil jeg tro? Spiller hbx 300 ds mye penere, går dypere osv? Noen erfaringer? Er en e36 coupe med nedfellbare seter dette skal inn i. Mvh Magnus Blir da litt dumt å kjøpe 1.1k for så å bruke den kun i 4 ohm... Hva med en 2.4 istedet? HBX kassene spiller med mere respons og dynamikk, men noe lavere db nivå grunnet at ebx kassen er en portet kasse (som faktisk spiller pent til å være portet)... Hertz og Audison er eid av samme selskap, Elettromedia.. http://www.elettromedia.it Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 har 2 stk hs 300 jeg og de fungerer veldi bra! har de i en volvo 240 nå med lukket kasse og en sony 1100w forsterker! funker utroli bra! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otemag Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Dette finner vi vel ut av lars ove :smilbmw Tenkte å ha forsterkerne til evt oppgradering jeg da. Om jeg skal ha noe kraftigere senere. Men får teste ut hvordan dette blir når jeg har fått inn frontsettet. Du har vel 2.4 inne? Må vel teste ut gz også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg