Gå til innhold

Opel Spyder Concept

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

.jpg[/img][/url]

liten update:

opelastraspyderbilde960x6456cv.jpg

scionice3wl.jpg

Ikke noooe Glacius her nei :P

Iallfall i mine øyne.

Men, anyways, utrolig bra mod. Høyttalerene, NOS (Holley) flaskene, carbonfiberen, alt er FETT. Er frontfangeren Evo VIII inspirert?

Iallfall, fet modd. Hvordan gjøre en fet bil enda fetere :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Hei!

en concept fra meg:)

brukt litt tid på denne, og er kanskje ikke heeeelt ferdig enda:D

ORG:

opelastrahpc200402b960x7205yo.jpg

liten update:

opelastraspyderbilde960x6456cv.jpg

HIGH RES:

http://smg.photobucket.com/albums/v243/etredve/?action=view&current=opel_astra_spyderBILDE.jpg

Her fant jeg en som ligna fint på din;)

http://www.carandmodel.com/gallery/hot_import_nights_los_angeles_hin_20060819-cars/adf?full=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

QUOTE]

Huff, jeg har vært flue på veggen på dette forumet en stund, men nå måtte jeg bare registrere meg..

Denne "konseptbilen" så rett og slett helt grusom ut. Den er rett og slett harry!

Så beklager at jeg er ekstremt negativ til den, men så mener jeg også at når man legger ut slike photoshop-jobber til kommentarer så må man også ta med seg de negative.. Og det er akkurat det du får fra meg nå

VW og Toyota.. Gud forby..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

QUOTE]

Huff, jeg har vært flue på veggen på dette forumet en stund, men nå måtte jeg bare registrere meg..

Denne "konseptbilen" så rett og slett helt grusom ut. Den er rett og slett harry!

Så beklager at jeg er ekstremt negativ til den, men så mener jeg også at når man legger ut slike photoshop-jobber til kommentarer så må man også ta med seg de negative.. Og det er akkurat det du får fra meg nå

Smaken er som baken, delt i to;) Vi som driver mye med Photoshop syntes slike modder er kule, da det er veldig mye tid og energi i de. Vi driter i om de er harry, så lenge de er bra utført, alt er tross alt LAGET FRA SCRATCH..

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har skjønt det.. at dette er siden for de som virkelig liker at biler ser helt forferdelige ut.. hehe..

Jeg begynner å gjøre meg tanker som "det er vel kanskje en grunn til at bilen ble produsert sånn som den ble i utgangspunktet".. ;)

Altså, man gjør det for å se hvor langt man kan dra det! Det er i utgangspunktent utrolig bra gjort å kunne gjøre om helt daue flate farger om til en frontfanger eller et skjørt! Få se en modd fra deg da vel;)

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, en modd fra meg ja.. Jeg kan nok dessverre ikke sånt. Jeg er enig i at noen av de som lager modder her, for eksempel han som lagde modden på den Opelen i denne tråden, er veldig flinke med Photoshop. Men det blir noe av det samme som å si at Megadeath og Dimmu Borgir er flinke til å spille, men resultatet er likevel grusomt... Og i musikken, som i bilverdenen, er selvfølgelig også smaken som baken..

Men jeg er litt mer tilhenger av små endringer hvis man skal modde.. Minimalistisk, ikke i den forstand at man "cleaner" med å fjerne emblemer og dørhåndtak, men i den forstand at man ikke ødelegger bilen når man styler den..

VW og Toyota.. Gud forby..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, en modd fra meg ja.. Jeg kan nok dessverre ikke sånt. Jeg er enig i at noen av de som lager modder her, for eksempel han som lagde modden på den Opelen i denne tråden, er veldig flinke med Photoshop. Men det blir noe av det samme som å si at Megadeath og Dimmu Borgir er flinke til å spille, men resultatet er likevel grusomt... Og i musikken, som i bilverdenen, er selvfølgelig også smaken som baken..

Men jeg er litt mer tilhenger av små endringer hvis man skal modde.. Minimalistisk, ikke i den forstand at man "cleaner" med å fjerne emblemer og dørhåndtak, men i den forstand at man ikke ødelegger bilen når man styler den..

:deng DE bli berre for domt.. *sette på in death's embrace*

Lenke til kommentar
Del på andre sider