Gå til innhold

Noen som har ettermontert el. takluke motor?

Ranger emnet

AlpejoHn

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen der ute som har ettermontert elektrisk takluke motor på 240?

Jeg skulle sette oppi min i dag, måtte skjære ut en del ta taktrekket på eine sida, og banke opp noe stål for å få den til å passe oppi, men skru hulla på dne passa ikke der hvor sveiva skrues fast.. men passa i noen andre, som er litt mindre skruer..

Er litt usikker på om den vil sitte godt nåk fast da.. Men tar i mot tips med stooor takk!

Om noen kan legge inn et bilde av hvordan akorat DU har gjort det, hadde det vært helt konge!!

Skal legge inn et par bilder hvordan det ser ut i morra kanskje..

Takk på forrhånd!

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort dette flere ganger og det er de "ytre" hulla som passer ovenfra.jeg satte i gjennomgående skruer igjennon blikker som holder vaiern(e) på plass ovenfra,shimsa imellom med skiver og satte muttern under motorn.

og vips satt den på plass.

Det var de ytterste hulla jeg kom frem til at jeg må bruke også ja, Men der er skruene mye mindre en i selve motoren da.. :/ Og må legge mellom noen skiver også ja, tenker jeg får det til da, men må ha noen lenger skruer.

Går det and å borre opp de hulla montro? Slik jeg får orginal størrelsen av skruer som skal på motoren?

Måtte du skjære noe av taktrekket ? Jeg skar ut på venstresiden (mot førersiden)

*Bilder kommer*

Takk for svaret maxis!

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider